Foto bij 74

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • WhenWeMet

    Okee, nu weet ik nog niks haha.
    Word afwachten dus, kan niet wachten tot het volgende hoofdstuk.

    And again, jullie schrijven zo mooi samen. Echt fijn om te lezen!

    <3

    8 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Oh, ik dacht dat ik antwoorden ging krijgen... :/
    Nou ja, super geschreven.

    Volgens mij is het Harry's schuld dat Noah dood is.
    En Harry is wel een slimmerik, Niall even zoenen, en alles is vergeten...

    Ocharme die Sue, hopelijk komt ze er snel bovenop! Dit is echt niet allemaal haar schuld!

    Oh, ik was zooo blij toen ik je naam in mijn inbox zag staan! Ik hou echt van dit verhaal!

    Dikke kudo!!

    xxx

    8 jaar geleden
  • Iluna

    Harry is er wel heel goed in Niall altijd alles te laten vergeten! Sowieso weet Harry er meer van!!
    En al die mysteries! Goh, ik ben zo nieuwsgierig naar alle antwoorden!
    Wat een spannend verhaal hebben jullie toch!
    En die arme Sue... Dat moet echt vreselijk zijn voor haar! :O
    Fantastisch hoofdstuk (zoals altijd, natuurlijk)!
    xxx

    8 jaar geleden
  • Writex83

    Ahh nee, Harry, jij ongelofelijke domme idioot. Denk je nou echt dat Niall alles vergeet door een kus/zoen.
    Je komt daar echt niet lang mee weg. Niall verdient het wel om antwoorden te krijgen.
    Bijvoorbeeld dat jij Noah dood geschoten hebt. Je kan Niall niet te lang meer in het duister laten tasten.
    Die arme jongen verdient het om te horen wat je werk is.

    Love it, babe

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen