Oké omdat jullie het zo lief vroegen en omdat het songfestival eigenlijk best wel saai is hier nog een deeltje. Ik ben al een heel eind door mijn voorraad heen (ook niet gek nu ik jullie opeens weer dood spam haha), maar ik ben wel heel blij dat er over een paar deeltjes eindelijk een soort "ontknoping" komt waar ik al super lang naartoe werk. Ja ja, deze dame heeft hele schema's en verhaallijnen uitgewerkt hoor. Professionele shit hier haha.
@Iskuane Speciaal voor jou honey <3 Kom de bloemen morgen maar even brengen, haha.
@Cyrillic Haha, ja Iskuane is echt mijn aller liefste, leukste beste lezer <3 Ze leest echt al mee vanaf de eerste versie van Let Me Dance (die anders heette en echt 5 of 6 jaar oud is ofzo). En ik stalk haar ook altijd als ik vast zit dus jullie hebben heel veel aan haar te danken! En ik ga niet in Eindhoven werken nee, haha. Ik woon in Groningen dus is een beetje ver.
@FallingFaith heel veel succes met je examens!!! Ik kan me dat nog zo goed herinneren!! Wel heel erg dat het al 5 jaar geleden is Ö Ik voel me even heel oud, sorry xd

Oké bijna genoeg gestalkt. Jullie mogen bijna aan het echte lezen beginnen. Alleen nog een ding he. Ben ik de enige die echt compleet kapot gestoken wordt door muggen? Ik heb een bult naast mn oog ter grote van een half ei D: Dus ik loop echt mega voor schut, alsof ik ver hard gevochten heb ofzo.
Oké nuttige info right, gnagna.

Heeeel veel liefs xxx

5 november.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • FallingFaith

    Ahhhh dank u (flower)
    Kan het niet laten om toch nog te blijven lezen...
    Geloof me, je zult er zeker niks aan missen!

    Ik hoop echt dat alles goed komt met Tom en May! Snel verder pls!

    8 jaar geleden
  • BADxEENDJE

    Nou Nederland is Door en wat waren sommige landen bar slecht zeg!!!

    Snel verder!!!

    8 jaar geleden
  • Iskuane

    lieve Myrthe,

    heel erg bedankt voor je lieve woordjes... love you too! (H)

    Jij bent een geweldig schrijfster, daarom lees ik vanaf het begin al mee

    Zou jouw verhalen voor geen goud willen missen!

    Woon helaas een beetje te ver om je bloemetjes te brengen anders had ik het wel gedaan ;)

    Omdat je ze zeker verdient!

    morgen lekker werken en pas op voor de muggen (rotbeestjes)

    En dan... weer snel verder gaan met dit geweldige verhaal (flower)

    (flower)(H)(K)(flower)

    8 jaar geleden
  • ChrisMIW

    snel verder, alweer haha ik ben echt dol op je story!
    :Y)

    en bedankt voor de reacties op mijn story!(K)

    8 jaar geleden
  • Welkin

    YAAAAAAS MAY WERK IT GURL
    Heeft het spioneren toch nog iets opgeleverd.
    En nee, ik heb mijn hele benen en armen vol littekens van de miggen in italie. Ik had ze geteld vorig jaar, op een been had ik er 34.
    En die verhaallijnen uitwerken doe ik ook! hahah, je bent niet de enige :D Ik kan niet werken zonder

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen