Foto bij 76

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Iluna

    Die twee zijn zo schattig, god... En die foto!! (H)
    De definitie van geluk zijn die twee!
    Ik vertrouw die vader trouwens voor geen meter! Ik ben zeker dat er weer iets ergs zal gebeuren met Niall en ik zeg nu al even dat ik er niet klaar voor ben. Helemaal niet!
    Dat hij zich maar koest houdt! En hopelijk staat Harry klaar om Niall te redden als het misloopt, want ik wil niet dat hij nog eens zo moet afzien, die arme stakker!!
    Loved it, as usual!!
    xxx

    7 jaar geleden
  • WhenWeMet

    Awhhhh, dat laatste stukje is heel cute :3
    Ik ben benieuwd hoe die vader zoon weekend gaat aflopen..
    Haha, i love this story en jullie!
    <3

    7 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Oh, wat leuk dat Niall iets met zijn vader gaat doen! Hopelijk gaan ze elkaar nu beter leren kennen. Al heb ik wel het gevoel dat er een achterliggende boodschap aan verbonden is ... :/

    En wat goed dat Niall alles heeft gezegd tegen zijn vrienden. Mocht Harry nu nog open en eerlijk zijn..
    Maar dat laatste stukje was zoo ahaeueagm geweldig schattig!

    Ik hou echt van dit verhaal!

    xxx

    7 jaar geleden
  • Writex83

    Oké, een paar dingen.
    1. ik ben trots op Niall dat hij het zijn vrienden verteld heeft.
    2. zijn "vader", daar heb ik echt mijn bedenkingen bij. Waarom komt hij nu opeens? (stel vragen Niall op zaterdag)
    3. een leuk en lief stukje (vooral op het eind) maar Harry moet zich toch gaan realiseren dat hij Niall niet iedere keer kan verleiden om zo te voorkomen dat hij geen antwoorden hoeft te geven.

    4. het verhaal is echt absoluut geweldig. Ben iedere keer blij als ik de mail zie van 'een nieuw hoofdstuk'.

    Love you both

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen