Foto bij 79

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Iluna

    Oooh, please, Harry, werk mee!!!!! Toon hoe belangrijk Niall voor je is!!
    Het is allemaal zo spannend aan het worden, jezus!! Ik vrees dat ik niet klaar ben voor het nakende einde van dit prachtverhaal. W.A.U.W.
    Jullie verdienen duizend keer meer lezers voor dit pareltje
    Wat een talent hebben jullie!!
    xxx

    7 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Ooh, nu kan Harry meewerken!
    Die naam Kosvic deed me een belletje rinkelen. Is deze naam al eerder in deze hoofdstukken gevallen? Of vergis ik mij?
    Ik ben ook wel eens benieuwd wat Nialls vader ervoor tussen zit..
    Oh, en wat Harry allemaal te zeggen heeft over dit alles +:
    Hihi snel verder meisjes!
    Dit verhaal is echt goud waard! Ik ben er totaal verslaafd aan!

    Dikke kudo voor dit prachtverhaal!
    Xxx

    7 jaar geleden
  • Paardenvriend

    IK HOU VAN DIT VERHAAL!!!!! (H)(H)

    7 jaar geleden
  • lyan36

    Haha. Geweldig hoe renate reageert. Maar ik hoop ook dat de vrienden Harry confronteren en antwoorden krijgen.

    7 jaar geleden
  • Writex83

    8 keer gelezen, 2 kudo's en toch heeft niemand nog een reactie achter gelaten. (schaam je)

    Op die manier komt Niall er wel, met de hulp van zijn vrienden.
    En nu Harry voor de deur staat, is het nog beter. Sleur hem aan zijn krullen naar binnen en dwing hem om antwoorden te geven. Ten slotte bewijzen zij nu al dat ze anders zonder Harry blijven graven en zoeken naar antwoorden.
    Hij kan beter mee werken.

    Love it, babe (both of you) & kudo

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen