Foto bij Cocaine. Proloog.

Hii <3xx
Voorstellen. Hmpf, ik ben dus Moon. Moon Luna Mondo. Ik heb zwarte haren, en fel groene ogen. Ik probeer te genieten van het leven, maar zonder drugs zal het nooit lukken. Ja ik ben jammer genoeg drugsverslaafd. Dat is het gevolg van opgroeien in een slechte buurt. Ik woon bij mama in België maar ik overweeg het om bij papa in Amerika te gaan wonen. Wel ik ben 17 jaar, 175 en ik weeg 43.2 Ja van drugs wordt je nou eenmaal dun. Tot ziens !
Kusjes moon xx

i gotta take a little time. a little time to think things over..
Ze leest het bericht,en zucht. 8 uur ons plekje. 50 euro max. meenemen. Dit wordt weer zo een nacht. In de donkere straten zie je een meisje wandelen. XL jogging broek aan, trui erover & leren jasje. Ze probeerd haar tranen tegen te houden. Niemand kan haar toch zo zien. Ze moet volhouden over een paar uurtjes is het weer voorbij. Ze wandeld naar het afgesproken plekje en ziet haar Brothers al staan. De geur van wiet dringt in haar neus binnen. Dennis wandeld naar haar toe en drukt een zakje in haar hand. ' 10 euro omdat jij het bent schatje. Ze overhandigd hem 10 euro en gaat zitten. Ze begroet iedereen. Ze pakt een plaatje en strooit het poeder er op. En weeral laat ze zich misleiden. Ze snuift de cocaine op en voelt haar licht worden. En vanaf nu kan ze alles weer vergeten.


Voorstukje.-
Reacties pleas.?
Kuss x

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen