Foto bij Opdracht 3 ~ Houd het kort!

Ooit wel eens gehoord van het kortste verhaal ter wereld? Het is een heel bekend verhaal van maar 5 woorden.

Te koop, babyschoentjes, nooit gebruikt.

Dat is het verhaal. Dit verhaal is kort, maar zegt meer dan sommige verhalen van 50.000 woorden. Je hebt niet altijd veel woorden nodig om een goed verhaal te vertellen, of een boodschap over te brengen.


Dat is ook waar de volgende opdracht over gaat. Jullie gaan een kort verhaal van maximaal 350 woorden schrijven over een thema.
Je mag een van deze onderwerpen kiezen:
- Vriendschap
- Geluk
- Nieuwe start
- Handel

Het verhaal mag geschreven worden vanuit elk perspectief (3e persoon, ik vorm ...) , zolang het gekozen onderwerp er maar goed in uit komt. Daarom vermeld je boven je verhaal het gekozen onderwerp.

De enige eis is dat het verhaal niet langer is dan die 350 woorden en het niet een onzinverhaaltje is. Het verhaal moet echt ergens over gaan.

Wie Wat Waar Wanneer Waarom Hoe:
- Wie moet het inleveren: Jij moet deze opdracht inleveren
- Wat moet je inleveren: Een verhaaltje van max. 350 woorden (lees hier boven)
- Waar moet je het inleveren: Bij het account van TheQuibbler
- Waarom moet je het inleveren: Omdat je hebt besloten deel te nemen aan The Quibbler Games
- Wanneer moet je het inleveren: voor zondag 15 mei
- Hoe moet je het inleveren: Stuur een privébericht naar het account van TheQuibbler waarin je het door jouw gekozen thema bijvoegd en je verhaal. Meer hoeft er niet in te staan en wij laten weten als we het hebben gelezen. Het zou wel fijn zijn om als titel van het privebericht The Quibbler Games opdracht 3 te geven, dan weten wij meteen waar het bericht over gaat.

Je hebt dus tot zondag 15 mei om je verhaal in te leveren en op woensdag 18 mei worden de cijfers bekend.

Vragen kan je naar TheQuibbler sturen. Het is een lastige opdracht, dus veel succes!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen