Anna werd wakker in een zwarte stoel, en ze was vast gebonden. Het touw was erg slecht vast dus Anna kon zichzelf snel losmaken. Ze was erg bang, opeens kwam er een hologram van Trump. “Hey Anna, je gaat nu naar Mercurius veel plezier haha doei” Anna was in de war, hoe kon blauwneus zoiets nou doen? Was dit überhaupt de realiteit? Opeens was er een harde knal, de raket ging niet naar Mercurius maar naar de zon. “Shit” dacht Anna. Anna had ergens gelezen dat de zon heel erg heet is, wel meer dan 30 graden! Ook is het een bal met vuur, en dan wordt Anna verbrandt en dan gaat ze dood. Anna wil niet dood, er is nog zoveel dat ze wil doen! Wat echt nog op haar bucketlist staat is koprollen! Ze vindt het zo fascinerend, om te rollen over de vloer. En Zayn staat nog op Anna’s fuckitlist, alleen hij staat bevroren naast zijn kussen. Toen kreeg Anna een idee, als zij nou in de zon gaat en superheet wordt en dan kan ze Zayn smelten en ontvoeren en met hem trouwen! Anna’s angst was veranderd in een gevoel van enthousiasme, ze moest dit moment wel vastleggen natuurlijk. Ze pakte haar telefoon en wou twitter opstarten. Omw to the sun! #zayn #blessed #yolo #swag. Opeens kwam er een pop up: “Je hebt geen netwerk, probeer het later opnieuw. Op dat moment voelde Anna en mes door hart. Geen netwerk, dat was toch alleen iets wat gebeurt in films? Anna schreeuwde het uit, en huilde. Inmiddels stond de raket al op de zon, en om een of andere reden was de raket niet verbrand, dat heb je met die nieuwe technologie he. Anna was desperate, ze moest netwerk hebben. Ze ging uit de raket, en ze liep op de zon. Anna kon tegen dit vuur want ze was dit wel gewend, ze had vaak Satan en Loopneus bezocht in de Hel. Ze liep en liep, wel 100 uur, maar nog steeds geen netwerk. Anna wist dat in de zon Loopneus en Satan wonen, en daar hebben ze vast wel netwerk. Anna zocht haar weg en kwam uiteindelijk aan bij het huis. Ze belde aan en Loopneus deed open. “Anna, meid, wat heb ik je gemist” “Ach ik jou ook hoor xoxo” Anna liep naar binnen en ging zitten. “Is Satan ook thuis?” “Nee, hij is naar de bingo” “Gaat het nog goed met jullie relatie?” “Niet beter geweest!” Anna vond het zo schattig, ze waren echt relationship goals. Maar het maakte haar ook verdrietig, want zij had dit niet. Ze dacht weer na over Blauwneus. Hij heeft dan wel singuliere smaken en heeft haar wel naar de zon gedeporteerd maar er was nog een gedeelte dat van Blauwneus hield. “Hebben jullie hier netwerk?” “Nee, dat hebben we hier niet. Het was eerst even wennen maarja” “Oh, weet jij waar ze wel netwerk hebben? Ik moet een tweet plaatsen.” “Ohja, twitter, wat nostalgisch. Ja, op uranus hebben ze goed netwerk” “Ah thanks. nou bedankt voor de thee maar ik moet nu naar uranus!” “Doei bae”
Anna wou de deur uitgaan, maar iets voelde niet goed. Ze moest het advies hebben van Loopneus over Blauwneus. “Loopneus..” “Ja..” Anna vertelde het probleem, waarop Loopneus advies gaf. Anna was erg tevreden met zijn advies, ze ging er ook meteen wat mee doen, nadat ze haar tweet had geplaatst.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen