Hier een klein overzichtje van de personages uit het verhaal, met een mooi plaatje van hoe ik denk dat ze eruit zien. De liedjes zijn gebaseerd op hun persoonlijkheid en hoe ze in het leven staan (en ik heb ook passende liedjes van Muse, want mijn favoriete band enzo :x). Meestal zijn het de lyrics die van toepassing zijn op de personages en hun ontwikkeling, maar de sfeer van het liedje kan ook veel zeggen (soms over de toekomstige omstandigheden waar het personage mee te maken krijgt).

Jasmyn Kisters


Persoonlijkheid: INTP
Soundtrack: 1 - 2
Een jonge studente die altijd wel op zoek is naar kennis.

~

Lyra Chauvin


Persoonlijkheid: ENFP
Soundtrack: 1 - 2
Tevens een jonge studente die met plezier in het leven staat, maar ook wel flink kan overdrijven.

~

Zack Harrington


Persoonlijkheid: INTJ
Soundtrack: 1 - 2
Een jonge, intellectuele student die een beetje zijn eigen gangetje lijkt te gaan.

~

Victoria Schulz


Persoonlijkheid: INFJ
Soundtrack: 1 - 2
Een tweedejaars studente, gespecialiseerd in neurowetenschappen en een pro op het gebied van BCIs.

~

Kiara Monroy


Persoonlijkheid: ENTJ
Soundtrack: 1 - 2
Een stoere derdejaars die weet wat ze wilt en wanneer ze dat wilt. Houdt zich vooral bezig met industrial design en het bouwen van haar ontwerpen.

~

Amrit Raja


Persoonlijkheid: ISTJ
Soundtrack: 1 - 2
Een driftige doch geniale derdejaars informaticastudent die er niet tegen kan als dingen niet gaan zoals hij het wilt.

~

Nhean Chanthavong


Persoonlijkheid: ESTJ
Soundtrack: 1 - 2
Een ex-militair die veel ervaring op heeft gedaan onder de onderzoeksfaculteit van defensie. Weet van alles over drones en geautomatiseerde vechtsystemen.

~

Alan (...)


Persoonlijkheid: ISFJ
Soundtrack: 1 - 2
Een Moogle-medewerker met een hart van goud. Hoewel hij soms graag zijn privéleven boven zijn baan verkiest, is hij erg enthousiast en bekwaam in zijn werk. Hij schijnt veel over Zack te weten, misschien wel té veel...


~

Christina Martins


Persoonlijkheid: ENTJ
Een ondernemende moeder die zich teveel met het ondernemen bezighoudt. Ze is een leidinggevende bij Moogle en wilt het beste voor Zack, maar ze lijkt zich niet zo met de interesses van haar zoon te bemoeien.

Reageer (1)

  • QWERTYUIOP00

    *Waarom heeft Zack geen shirt aan*
    Met welk programma heb je de afbeeldingen gemaakt?

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen