Foto bij Hoofdstuk Veertig - Esma

The littlest Q&A c:



Darius, heb je nou niet door dat je fout zit? Dit geld ook voor Dimitri en zo.
Zo zwart-wit als goed en fout is de situatie nou eenmaal niet. Raszuiverheid en ethnische zuivering zijn geen nieuwe onderwerpen in de wereld. Als Bosnië-Herzegovina denkt dat ze onafhankelijk kunnen zijn, zal Servië ze moeten laten zien dat dat er nooit van gaat komen. Daarbij hoort machtsuitstraling en onderdrukking. Zo simpel is het.

Ana, hoe kun je het volhouden zonder gek te worden?
Doe ik dat? Als dat al zo is sta ik op het punt om te breken. En ik ben bang. Omdat ik weet dat die erge dingen die er gebeurd zijn, alleen nog maar erger zullen worden... Maar zolang ze Daria niets aandoen moet ik me sterk houden.

Darius hoe kun je nog een gewone relatie houden. Heeft die meid niet door wat er aan de hand is?
Wat er bestaat tussen mij en Adele gaat niemand aan. Zij is Bosniër maar woont in Servië; vertel me nog een keer dat ik een racist ben. Als wij elkaar zo lang niet zien is ze niet meer geïnteresseerd in wat ik doe of laat, enkel dat ik terugkom naar waar ik thuis hoor. Al het andere is bijzaak.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • katl1

    Snel verder please!!!!!!!!!!!!

    7 jaar geleden
  • xxJennyxx

    Veel plezier

    7 jaar geleden
  • Heronwhale

    Darius asehole! En will, je bent echt een schatje (H) wees lief voor esma.

    En jij!!!!!! Veel plezier op vakantie!!! Zorg maar voor lekker veel inspiratie! (typing)

    7 jaar geleden
  • LearnToPlay

    Veel plezier!

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen