Foto bij O14 - Eleanor and.. awkward

Eleanor and Awkward

“Rose! Je hebt bezoek” klinkt het van beneden terwijl ik mezelf net in een spijkerbroek hijs. Ik mag dan nog niet naar school maar ik ben die jogging broeken wel een beetje zat.
De deur gaat open en ik geef een korte gil omdat ik mijn broek nog niet aan heb…
“Nee! Wacht even” piep ik meteen erna terwijl ik mezelf in mijn broek werk.
“Oh, sorry” klinkt het vanaf de deur die weer dicht gaat.
Als ik mezelf eindelijk in mijn broek gewurmd heb roep ik dat de persoon binnen mag komen, Louis stapt vervolgens de kamer binnen.
“Hey” begroet ik hem met een lachje.
“Hey” zegt hij vrolijk.
“Wat kom je doen?” vragend kijk ik hem aan.
“Eleanor wil je ontmoeten” grinnikt de jongen terwijl hij een beetje ongemakkelijk over zijn achterhoofd krabt, “Dus ik vroeg me af of je misschien mee zou willen naar ons huis?”
Een glimlach siert mijn lippen en ik knik waarna ik op sta van mijn bed.
“Oké! Let’s go” lacht Louis dan.
We lopen de trap af en ik kijk de woonkamer in op zoek naar mijn vader; “Pap! K ga met Louis mee”
“Oke, schat. Voorzichtig zijn he!” roept hij terug.
Een grinnik rolt over mijn lippen en ik roep een ‘ja’ waarna ik met Louis naar buiten loop en bij hem in de auto stap.

Een paar minuten later stopt Louis voor een huis, het heeft een vrolijke tuin en het hele plaatje ziet er leuk uit. We stappen uit en hij loopt voor me uit richting de voordeur. Voor Louis zijn sleutels in de deur kan steken doet Eleanor hem al open voor ons.
“Hey schat” begroet Louis zijn vriendin waarna hij haar op haar voorhoofd kust.
We lopen het huis binnen en gaan richting de woonkamer.
“Willen jullie wat drinken?” vraagt Louis dan als Eleanor en ik in de woonkamer op de bank neerploffen.
“Doe maar wat cola” antwoord ik en Eleanor knikt; “doe mij ook maar cola”
“Dus, jij bent het slachtoffer waar de jongens zo naartoe gegroeid zijn” grinnikt Danielle dan tegen me.
Ik lach zachtjes “Ja, zoiets”
“Ik heb zoveel over je gehoord, je lijkt wel een beroemdheid hier”
“Echt?”
“Ja joh, de jongens praten constant over je en over hoe het gaat enzo. Ik ben bijna jaloers op je” lacht ze dan.

Eleanor en ik hadden veel gepraat die middag tot mijn vader me een bericht gestuurd had dat ik thuis moest komen, het zou wel weer genoeg geweest zijn voor mijn lichaam. En om eerlijk te zijn, ik ben nu ook best moe. Louis brengt me weer in zijn auto naar huis en er word weinig gepraat, gelukkig staat de radio aan.
Als Lou dan de auto voor mijn huis heeft geparkeerd doe ik de deur voor mezelf open om uit te stappen. Mijn lichaam heeft het er moeilijk mee om overeind te blijven en Louis komt al snel naast me staan zodat ik op hem kan steunen.
“Dankje” zeg ik met een glimlachje.
“Geen dank” glimlacht hij terug.
We lopen, of beter gezegd strompelen, naar de voordeur waar ik de sleutel in het gat doe en de deur open zwaai.
“Ik denk dat het een beetje teveel voor me geweest is vandaag” grinnik ik tegen Louis.
“Dat denk ik ook wel” lacht hij “Zal ik je maar naar boven helpen?” het klonk meer als een voorstel dan als een vraag en ik knik instemmend.
“Pap! Ik ben weer thuis, en ik duik ook meteen mijn bed in” roep ik dan door de hal.
“Is goed lieverd” klinkt het vanaf de keuken.
Louis tilt me ineens op en stapt zo de trap op naar boven. Eenmaal in mijn kamer zet hij me pas weer neer.
“Het was een leuke dag vandaag” glimlach ik dan naar hem.
“Zeker, zoiets moeten we vaker doen” zegt hij dan waarna hij even twijfelend kijkt; “Maar dan zonder Eleanor”
“Hoezo zon…-“ mijn zin word afgekapt door twee lippen op de mijne en in volle verbijstering blijf ik verstijfd staan. Wat?
Als ik dan weer bij zinnen kom duw ik hem van me vandaan; “Louis! Wat doe je?” roep ik verontwaardigt.
“Waar lijkt het op?” zegt hij nonchalant, alsof het niets is dat hij nu met mij vreemd gaat.
“Euh, op vreemdgaan?” ik kijk hem lichtelijk boos aan, hoe kan hij?
Louis haalt zijn schouders op; “Het spijt me Rose, maar ik wil jou. Ik ben stapel gek op jou.. ik maak het binnenkort uit met Eleanor als je dat wil!” zegt hij dan ineens.
“Ho! Stop, nee!” roep ik dan zo zacht mogelijk, ik wil niet dat mijn vader ons hoort “Dat doe je niet! Zet me uit je hoofd, Louis, vergeet me”
“Dat kan ik niet! Ik probeer het al de hele tijd sinds we jou en je vriendinnen ontmoet hebben, je bent gewoon te mooi..”

“Ga” zeg ik dan kortaf terwijl ik naar de deur wijs.
“Wa..?” hij kijkt me onschuldig aan.
“GA!” roep ik vervolgens woedend waarna ik van hem weg kijk. Als hij door de deuropening is gooi ik de deur met een klap dicht en niet veel later heb ik mezelf in bed laten vallen.
Hoe durft hij?

~×××~
Het eerste nieuwe stukje <3
Hoop dat het een beetje goed oppakt van waar we gebleven zijn. En ik hoop dat jullie tevreden zijn (:

Love you all<3
Leave a comment below(flower)
××Roww

Reageer (1)

  • Hansen

    Oh my god! Ik gilde bijna toen ik zag dat er een nieuw hoofdstuk was. Serieus. Toen dit verhaal actief bezig was vond ik het elke keer zó leuk om te lezen. En nu ben je er weer!
    Ik had een shitdag en nu heb je me heel blij gemaakt haha. Ben benieuwd naar het volgende hoofdstuk! (:
    x

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen