Hier is de uitslag van opdracht 3!

~Scintellare~ Ik ga weg. Jij blijft hier. Ik hield van jou, maar nu niet meer.
Mooi verhaal, beschrijft goed wat er is gebeurd.
89
~ Douleur~ Prachtig! Het lijkt alsof je dit zelf hebt meegemaakt!
91
~Lethargica~ Helaas niks in kunnen leveren, jammer! Ik hoop dat je vol goede moed doorgaat! Er zjin veel mensen die iets niet hebben kunnen inleveren, dus wat dat betreft is het oke! Mochten we jou verhaal over het hoofd hebben gezien, zet in de reacties!
35
~ Frodo ~ Heel erg heftig verhaal, mooi en krachtig vertelt!
86
~ Knorretjuhh ~ Ook al een heftig verhaal! Mooi omschreven! Af en toe een beetje verwarrend, maar goed gedaan!
89
~Harry_Potter007~ Helaas hebben wij Harry_Potter007 uit de wedstrijd moeten zetten om vervelende redenen.

~Laleah~ Prachtig vrolijk en goed omschreven verhaal! Net een stukje uit een boek!
92

-Als wij jou story over het hoofd hebben gezien, zet dit METEEN in de reacties, dan kijken we ernaar en sturen we de cijfers op en passen dit hoofdstuk aan!!!!!!!!!

Reageer (4)

  • Laleah

    Ik had wat ingestuurd!!!

    7 jaar geleden
  • Galactica

    Ik had blijkbaar plagiaat gepleegd... (huil)

    7 jaar geleden
  • Knorretjuhh

    Waarom moest Harry_Potter007 weg?

    trouwens bedankt voor de punten.

    7 jaar geleden
  • Douleur

    Ah Yay vet goed!

    En ja, ik werkte als verpleegkundige in een ziekenhuis dus maakte het regelmatig mee!

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen