Dit word een kort hoofdstukje. :)

Ik wil even zeggen dat ik jullie allemaal geweldig zijn en ik heb al 19 abo's!
Omg
Jeej
Een record!
Tenkjoe (H) (flower)

Okee, even voor de duidelijkheid.
Dit word géén verhaaltje. Zoals de andere hoofdstukken.
Wat dit wel is lezen jullie maar.

Dus, Wat als... Severus Snape nooit geboren was.
Dit is een zowat onmogelijke opgave. Not possible.
Harry Potter zonder Snape is geen Harry Potter.
Misschien zou Harry Potter niet eens hebben bestaan!
Want Severus heeft Lily namelijk heel veel verteld over Hogwarts.
En toen ging ze heel erg voorbereid naar Hogwarts.
En als Severus er niet was geweest had ze niks geweten over Howarts en was ze misschien niet gegaan.
Who knows?
Daarom heb ik deze story ook geschreven xD Om jullie een ander beeld te geven als er iets gebeurde wat niet in het verhaal voorkwam.

Ik dacht zovan, ik kan wel een hoofdstukje schrijven, wat dus helemaal niet goed word.
Of ik laat jullie brein even werken. Duik in de creative kast!

Dus! Ik heb een soort wedstrijdje nu bedacht.
Heb je een storie die je wat bekender wil maken?
Doe het volgende.
Zeg in een reactie dat je mee doet met het mini-wedstrijdje en stuur mij voor 30 mei het resultaat.
Wat de opdracht is. Schrijf een verhaaltje met als titel en dus ook onderwerp, deze titel.
Wat je wint, is dat jouw hoofdstukje in deze story komt met je naam en een story die je graag wil promoten.
I don't care if it's not from Harry Potter.

Extra info:
Waarom je in de reactie zet dat je meedoet is dat ik dan even kan bedenken hoeveel verhaaltjes ik krijg.
Als je het afhebt stuur je me een pb met als titel: 'Wat als... Severus Snape nooit geboren was?
:)

Reageer (2)

  • Ristridin

    Dus je moet een verhaal schrijven hoe het ging als sneep niet was geboren? en die voor 30 mei bekendmaken? Als het klopt doe ik mee

    7 jaar geleden
  • Galactica

    Lijkt me leuk... Maar ik weet het niet goed...

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen