Foto bij O16 - Back to school again..

Back to school again

Het is inmiddels al een paar dagen na het ‘incident’ met Louis en ik heb nog niks van de jongens gehoord. Zou Louis het ze verteld hebben? Zou hij gezegd hebben dat ik hem zoende? Wat als ze allemaal boos op me zijn..
Ik mag weer halve dagen naar school wanneer ik dat aan kan en dus ben ik ook niet bij de jongens langs geweest. Demi, Jonah en Finn zijn ook alweer een week geleden naar huis gegaan dus aan hun heb ik ook niet meer dan skypegesprekken…
“Hee Rose!” klinkt het van een afstandje op het schoolplein. Een viertal meiden loopt vrolijk op me af terwijl ik net mijn fiets weg zet.
Poppy, Denise en Caitlynn komen mijn kant op gelopen en kijken me alle drie weer lachend aan.
“Waar is Lyndsae?” vraag ik dan als ik zie dat ze er niet is.
“Ziek thuis ofzo” Poppy haalt haar schouders op.
“Oh, oke”
“Zullen we naar de les?” stelt Denise dan voor als de bel gaat.
“Goed plan” stemt iedereen in.
“Hoe is het nou met jou en de jongens, Rose?” vraagt Caitlynn dan nieuwsgierig.
“Uh, geen idee.. ik heb al een tijdje niks van ze gehoord” antwoord ik zachtjes.
“Echt? Wat is er gebeurt?” Poppy kijkt me geschrokken aan.
“Eh, niet echt veel..” mompel ik ongemakkelijk, “Behalve dat louis me gezoend heeft” pers ik er dan heel zachtjes uit.
“Hij heeft WAT?” schreeuwt Denise dan uit als ze zich realiseert wat ik net zei.
“Shh! Niet zo hard! De hele school hoeft het niet te weten” sis ik meteen tegen haar.
“Sorry” antwoord ze schuldig.
“Hij heeft een vriendin, het hoeft niet in het nieuws want dan is het mijn schuld” zucht ik dan.
“Snappen we, wij houden ons stil” verzekerd Poppy me en de rest knikt instemmend.
“Thanks meiden, vertel het Lyn ook maar niet.. ze is al jaloers genoeg” zucht ik dan.
“Nee als die hier van hoort staat het meteen in de krant” zegt Caitlynn half lachend.
“En als dat niet zo is chanteert ze je er wel mee zodat je de jongens nooit meer ziet ofzo” lacht Denise dan.
“Fijn om te weten” lach ik zuur.

Twee lesuren later zitten we in de pauze aan ons gewoonlijke tafeltje. De drie musketiers komen er, voor mij onverwachts, bij zitten en Jae ploft naast Poppy neer.
“Woah, wacht. Wat heb ik gemist?” vraag ik als Jae zijn arm om Poppy heen slaat.
“Teveel” lacht Denise dan.
“Dus daarom is Lyn ziek thuis?” vraag ik dan.
De meiden knikken. Damn, had niet verwacht dat ze elkaar zo konden verraden… dit maakt me een stuk minder gemakkelijk met het feit dat de drie mijn geheim met Louis weten.
“Lyn was een bitch, she had it coming” zegt Poppy dan schouderophalend.
Deze meiden zijn toch best bruut, al kan ik wel een beetje mee praten. Lyndsae is niet een lieverdje nee. Maar ondanks dat hou ik me maar stil, zin in ruzie heb ik niet.
“Dus, Rose, hoe is het met je one erection buddies?” vraagt Jae me dan lachend.
“Oh, goed hoor. Maar vanwaar die bijnaam? Krijg jij dat van hun? Lief dat je dat toe geeft” glimlach ik dan tegen Jae waarna ik hem koel aan kijk met een lachje op mijn gezicht.
“Oeehh, Burn!” klinkt het naast me waarna ons groepje in de lach schiet. De enige die niet lacht is Jae, die erbij zit alsof zijn ziel zojuist uit zijn lichaam gerukt is. Tja, daar was ook niet echt een comeback op te verzinnen. Wat hij ook zou antwoorden, het zou het waarschijnlijk alleen maar erger maken. Maar het gevoel van triomf dat zijn uitdrukking me geeft is best wel groot.
“Awh, arme Jae. Sorry jonge, ik kon het niet laten” lach ik dan waarna ik Jae een stoot tegen zijn schouder geef. Ja, ik ben best wel een ‘one of the guys’ type.
“Hé, ik ga zo meteen denk ik maar even langs de jongens” deel ik dan mee. Ik heb halve schooldagen dus het kan makkelijk.
“Doe dat, kan je meteen kijken waarom ze niet meer met je praten” zegt Denise dan met een zucht.
“Dat was ik ook van plan ja” mompel ik.
“Kan je meteen Liam m’n nummer geven” lacht Denise grappend.
“Ik denk dat hij het wel leuk heeft met zijn vriendin” zegt Caitlynn dan nee-schuddend tegen Denise.
“Oh”

Een half uur later sta ik voor de deur van de jongens, terwijl de rest naar de les gegaan is ben ik op mijn fiets gestapt om hier naartoe te gaan. Met klamme handen druk ik op de bel en wacht ik op het stoepje voor de deur. Mijn moeder had me altijd geleerd om niet op dit stoepje te wachten; dat was asociaal ofzo. Maar dat was voornamelijk een regel voor vreemden, bij mensen die ik ken maakt het me niet uit.
De deur gaat open en ik zie Harry verschijnen in de opening, als hij ziet dat ik er sta lijkt zijn gezicht te vertrekken.
“Oke, ook blij jou te zien Harry” mompel ik lichtelijk teleurgesteld.
“Sorry, Rose, maar jou naam gaat nu teveel rond in dit huis en niet iedereen is er heel blij mee” antwoord Harry.
“Wat? Wat heb ik gedaan?”
“Je hebt met Louis gezoend, Rose. Dat heb je gedaan. Je weet toch dat hij met Eleanor is?” Harry kijkt me aan alsof ik dom ben en ik begrijp het niet helemaal.
“Woah, nee. Nee. Ik heb hem niet gezoend. Hell, ik heb hem weg geduwd!” roep ik verontwaardigt “Waarna ik hem vertelde dat wat hij deed fout was en dat hij Eleanor had” vervolg ik met een lichtelijke opborrelende woede in mijn stem.
Harry lijkt me te geloven, wat ik hem heel erg kwalijk zou nemen als hij dat niet zou doen, en kijkt me verbaasd aan; “Maar Louis zei dat..”
“Ja tuurlijk zei Louis dat” zucht ik geërgerd, “Alsof hij wil dat zijn reputatie er aan kapot gaat, hij maakt liever de mijne kapot” sis ik.
“Niall heeft jullie gezien weetje, hij is er kapot van” mompelt Harry dan zachtjes.
“Echt?” een schuldgevoel overvloeit mijn lichaam, “Waar is hij?”
“Opgesloten in zijn kamer.. hij komt er alleen uit voor eten” zucht Harry dan.
Zonder ook maar verder iets te zeggen storm ik langs Harry heen en loop ik naar boven, naar Niall z’n kamer.
“Niall? Niall, doe open. Ik heb gehoord wat er gaande is.. wat Louis je waarschijnlijk verteld heeft is niet waar” zucht ik terwijl ik voor zijn deur sta.
“Wat is niet waar dan?” hoor ik een gebroken stem via de andere kant van de deur.
“Dat ik hem gezoend heb” zucht ik, terwijl ik me via de muur op de grond laat zakken “Hij zoende mij, en ik duwde hem weg” vervolg ik “Weet je waarom?”
Er klinkt een zachte ‘mhm?’ van de andere kant van de deur..
“Omdat hij Eleanor heeft…” even val ik stil voor ik verder praat; “En… omdat.. omdat ik jou wil”

~×××~
Het feit dat ik in een soortgelijke situatie als Rose zit maakt het een beetje makkelijker om dit te schrijven :')
Al vind ik het geen fijne inspiratie, haha. Plus ik wil de persoon die zit met een Girl at Home, al kom ik er pas achter dat hij waarschijnlijk een vriendin heeft nadat we al gezoend hebben... jej.. ik voel me slecht :l

Hope u like it!
Love you all<3
Leave a comment below(flower)

××Roww

Reageer (2)

  • Hansen

    Aw ik hoop ook dat het snel beter met je zal gaan!
    Dit was in ieder geval weer een leuk hoofdstuk (:
    x

    7 jaar geleden
  • MrsNeymessi

    N'ahw :( hopelijk voel je je snel weer beter. ^^
    Nu wordt Niall weer blij. :Y)
    Kudo

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen