Foto bij 68.

Yes yes yes! Het is bijna kerst! Nog een week en dan is het kerstavond!
Ik heb helaas geen speciaal kersthoofdstukje voor jullie, aangezien het nu ongeveer februari is.. Maar om het goed te maken, zal ik op kerstavond, eerste kerstdag en tweede kerstdag een hoofdstuk posten! (A)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • zwadderaartje

    Dit is zo'n leuke story!
    Wil je snel verder?
    Ik mis scorphanna heel erg en brimes trouwens ook

    IK VERMOORDT QUIN

    Wie het met me eens is laat het even weten

    (yeah)

    7 jaar geleden
  • FroIIo

    hehe, ze zijn zover. NATUURLIJK OVERTREFT NIEMAND JAMES POTTER WAAROM ZOU ZE OP Q VERLIEFD WORDEN.
    ok dit is echt spannend. kudooo^^

    7 jaar geleden
  • scarletwitch

    Nou dat duurde wel erg lang hoor, pas na ja-ren hebben ze ontdekt dat Q B Love Potion voert.

    Spencer knikte instemmend. 'Britta en Quinten zijn onafscheidelijk, soms lijkt het net een Lovepotion wat ze in hebben genomen,'
    James' ogen werden groot. 'Suggereer je nu?'
    Spencer schudde snel haar hoofd. 'Nee, absoluut niet! Ik maakte alleen een vergelijking!'

    *snuift* Ja vast Spence, dream on girl. Waarschijnlijk wist je het al, maar goed...
    Hanna had toch al veel eerder door kunnen hebben dat Q een Love Potion had gemaakt? Ze had aan B kunnen vragen of ze de Potion van Q ook zo lekker naar chocolade vond ruiken, waardoor ze er meteen achter kwamen...
    Lalala, deze reactie is lang, maar idc. DRIE HOOFDSTUKJES ACHTER ELKAAR AAN I APPROVE. Dan moet je er ook wel twee achter elkaar aan doen op Oudjaarsdag en Nieuwjaarsdag. Dan hebben we meer dan acht hoofdstukjes in december. Ik ben voor :Y)

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen