De eerste opdracht!
Hier valt niemand af, maar er vallen wel cijfers te verdienen. Zo weet je waar je verbeterpunten liggen, wat handig is voor als er straks wél mensen afvallen.
Ik beoordeel op: Verhaallijn (30 punten)
Is het verhaal logisch? Heb je een goed achtergrond verhaal? Houd je je goed aan de gegeven opdracht? Kloppen de details? Met een goede verhaallijn zijn veel punten te halen en met een slechte veel te verliezen. Dus wees origineel en maak er wat van!
Interpunctie & Spelling (20 punten)
Goed gebruik van leestekens. Woorden correct gespeld, goed gelet op de werkwoordspelling. Door je inzending nog eens goed op fouten te controleren voor je hem inlevert kun je hier veel punten behalen.
Kwaliteit (10 punten)
Is de kwaliteit van je verhaal goed? Hoe gebruik je woorden, hoe laat je heftige dingen gebeuren?
Sfeer (10 punten)
Geeft het een mooie sfeer? Of zitten er veel onlogische stemmingswisselingen in? Dit is niet zo goed uit te leggen. Dit is een gevoelspunt.
Zinsconstructie (5 punten)
Of je zinnen een mooie woordvolgorde hebben en ook goed en vloeiend lopen.
Lengte (5 punten)
Spreekt voor zich.
Totaalindruk (20 punten)
Spreekt ook voor zich.

Totaal te verdienen:
100 punten + Nog vijf bonus vanwege een vroege inzending. Dus als je alles goed doet, haal je een 10,5. Maar ik ben best wel streng, dus ik denk niet dat het zover zal komen.

De opdracht!

De selectie , de reis naar Liocott en de Openingsceremonie van je personage.

Ik wil sowieso zien:
- De selectie (dit verschilt natuurlijk per land)
- Reis naar Liocott (dit mag ook heel kort zijn)
- Aankomst op Liocott
- Openingsceremonie

Mag:
- Momenten voor de selectie.
- Achtergrondverhaal.
- Gebeurtenissen tijdens de reis.
- Ontmoeting met de andere teams. Zorg er wel voor dat je dit goed op elkaar afstemt.

Voor deze opdracht is er een minimum van 1000 woorden, maar ik denk dat dat geen probleem zal zijn.

De deadline is op 14 juni om 20:00.

Veel succes en veel schrijfplezier allemaal!!!

Reageer (5)

  • Luckey

    ik weet niet meer hoe die cerimonie ging xP
    alleen hoe de teams worden omgeroepen zeg maar
    Licotie is dat eiland van de spelen als het goed is toch

    7 jaar geleden
  • Duendes

    Woah dit wordt sowieso enorm lang xD
    Ik begin nu aan de reis naar Liocott en ik zit ongeveer op 1500 woorden xD

    7 jaar geleden
  • ZeroHorizon459

    Ik heb GEEN IDEE wat liocott is... Of de ceremonie... Well, shrimp...

    7 jaar geleden
  • Duendes

    Ik wil sowieso zien:
    - De selectie (dit verschilt natuurlijk per land)

    Gaat dit dan om de allereerste selectie, dat ze worden opgeroepen enzoo of om die selectie wedstrijdem voor wie naar het FFI gaat? (Zoals Inazuma Japan tegen Fire Dragon)

    7 jaar geleden
  • Amberfoster

    wacht is ff hoho 14 juni 20:00 kan niet dan zi ik op een fesstje en ik kan niet voo uit verken zit met de meeste jongen an mijn kop met al dat gezeur

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen