15
"Het gaat weer wat beter, hè Lun!" zei Claire die ik tegen kwam op de gang. De school was net uit en ik was onderweg naar de uitgang.
Ik knikte wat trots.
"Goed zo!" zei ze toen we buiten stonden en ze me een zacht schouder klopje gaf. "Ga zo door."
Ik zwaaide haar gedag en liep naar mijn fiets. De openheid naar Thomas had me goed gedaan. Al was het alleen maar toegegeven dat ik een moeilijke periode heb meegemaakt en dat ik daar de laatste tijd weer aan herinnerd werd. Ik straalde weer wat meer en durfde langzamerhand Thomas weer wat meer alleen te laten. Het was een fout en iedereen maakte fouten. En ik zou weer gewoon de oude ik worden. Er zijn geen problemen.
Ik stapte Thomas zijn appartement binnen. Thomas zet stond in de keuken te koken en draaide zich om toen hij me hoorde. Hij gaf me een lange kus op mijn mond.
"We gaan super lekker eten! Pasta met zalm."
"Klinkt goed."
Ik hing mijn jas over een eetstoel en ging er op zitten.
"Hoe was je dag?" vroeg Thomas.
Hij kwam tegen over me zitten.
"Een goede dag. Claire was het opgevallen dat het weer wat beter ging."
"Mooi zo." Hij streelde me over mijn wang en liep weer de keuken in.
"En jouw dag?" vroeg ik.
Het bleef een lange tijd stil.
"Uh... rustig," antwoordde hij vluchtig.
Thomas kwam met een grote pan aanlopen en zetten hem op tafel. Vervolgens zette hij twee borden neer en wat bestek.
"Eet smakelijk," zei hij toen hij wat voor me opschepte.
"Eet smakelijk."
"Wat wil je doen?" vroeg hij toen we in bed lagen.
Ik lag op zijn borst en streelde hem zachtjes in mijn nek.
"Film kijken?" ging hij door.
Ik onderbrak hem met mijn zoen en ging boven op hem zitten. Thomas kreunde zachtjes toen hij door had wat ik wilde bereiken hier mee en zijn handen gleden over mijn lichaam. Sinds het gebeuren met zijn ex hebben we weinig echt intieme momenten gehad en al helemaal geen seks. Nu het weer wat beter met mij ging kreeg ik ook weer meer behoefte aan lichamelijk contact met Thomas. Thomas duwde mij van zich af en ging boven me hangen. Zijn handen gleden onder mijn hemdje over mijn blote buik en ik opende mijn ogen. Hij keek me recht aan en zijn ogen glinsterden.
"Ik heb je gemist," fluisterde hij.
Was ik nu ontzettend dom bezig door me aan Thomas over te geven? Of moest ik luisteren naar wat ik wilde?
Er zijn nog geen reacties.