Foto bij ||80||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Iluna

    Ik vind het echt triestig voor Niall... En Harry is wel lief, maar hij moet gewoon antwoorden geven en Niall veilig houden, in de plaats van voor nog meer geheimen en problemen te zorgen!
    En die vader, hé... Ik zie hem liever vertrekken dan in Nialls buurt blijven!
    Ooh, het is zo pijnlijk dat dit verhaal bijna voorbij is...
    xxx

    7 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Ooh, ocharme Niall (huil)
    Hopelijk zorgt Harry nu goed voor hem..
    En misschien vertelt Harry wel iets...

    Wat deed die vader daar eigenlijk? En Harry en Gemma reageerden inderdaad zeer raar.. Hmm

    Huh? Wat? Het verhaal ten einde? Dat meen je niet?
    Ik kan dit niet aan..
    Dit is echt één van mijn lievelingsverhalen! Het is zoo perfect geschreven..
    Damn, nu moet ik van mijn verslaving af komen..

    Haha, yes, ik wist dat ik die naam al ergens was tegengekomen. Kan het bij die ontvoering? Of zit ik totaal fout?

    Superverhaal! Ik wil echt niet dat dit verhaal eindigt!

    xxx

    7 jaar geleden
  • Writex83

    Ha, ik herinner me de Q&A nog wel en Harry's antwoorden. "De middelen heiligt het doel".
    Geen idee of dat Harry iets wilde zeggen maar door Niall's vader weet hij weer waarom hij het zo aanpakt.
    Maar Niall heeft onderhand recht op antwoorden van Harry.

    Misschien moeten ze anders als een groep verder gaan en Harry laten vallen. En Harry er niet meer bij laten ook.
    Wie weet dat Harry zich dan gaat realiseren dat hij wat moet veranderen.

    Love it, babe (both of you)

    7 jaar geleden
  • Paardenvriend

    Yes weer een hoofdstukje!
    En ik vind het echt zo zielig, Harry jij falpdrol moet het gewoon vertellen. Of tegen heel de groep of alleen tegen Niall!

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen