Zoals ik al zei kan in minder schrijven. Maar aangezien ze mij alleen hebben gelaten kan ik een nieuw stukje schrijven. Enjoy it

Langzaam dringen de stemmen mijn hoofd binnen:'Patricia,hoor je me?' Ik open langzaam mijn ogen,de jongen met het donker blonde haar zit vlak naast mij.'Ik had je nog niet voorgesteld aan de rest van de roedel. Dit is Talia.' Een vrouw met stijl zwart haar lacht naar mij.'Dat is Rick maar hem heb je al ontmoet.' De jongen met zijn donkere haar grijnst naar mij.'En ik ben Zino aangenaam kennis te maken.' Ik glimlach,en strijk mijn haar achter mijn oren.'Is jullie roedel zo klein?' vraag ik.'Niet altijd vroeger was de roedel groter,maar die verdomde jagers ook.' Ik stap het bed uit en ik val bijna achter over want ik zie er totaal anders uit. Een schuin geknipte pony valt over mijn voorhoofd. En mijn haar dat ooit maar tot net over mijn schouders viel hangt nu tot over mijn onderrug. Bijna tot aan mijn achterwerk. Mijn gezicht is helemaal veranderd. Ronder, ik voel mij een ander mens. Mijn grote ogen zijn niets veranderd. En mijn haarkleur en oogkleur ook niet. Ik ben ook veranderd van identiteit in plaats van Patricia heet ik Hermelien. Als ik uit het raam kijk zie ik een andere wereld. Het jaar op de kalender is 2020. Mijn mond valt open. Het huis is vol met technische snufjes. Als ik mij in de mans hoge spiegel bekijk zie ik er ouder uit. 16 misschien. Ik heb nog altijd mijn identiteitskaart in mijn hand. Ik ben blijkbaar de dochter van Talia en Zino. Rick komt naar mij toegewandeld. We gaan sebiet met ma en pa naar de winkel voor schoolspullen. Als we aan de voordeur staan nemen we een of ander masker dat in ons huis lag. Als we buiten komen staan snap ik waarom we het nodig hebben.








Nieuwschierig naar wat er gaat gebeuren? Dat vertel ik je later. Ik zoek ook nog iemand om een cover te maken. Dank je om te luisteren! Laat een reactie achter. Tot sebiet

Reageer (2)

  • Nouksel

    Dat mag hoor

    7 jaar geleden
  • Sophizya

    Goed geschreven!!!!! Wil je nog dat ik iets aanpas?

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen