Foto bij ||82||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Iluna

    Oooh, Nialls hart zal breken... (huil)
    Harry moet terugkomen, hij MOET!!!! En alle vragen moeten beantwoord worden voor Niall, dat hij rust heeft en eindelijk verder kan met zijn leven!
    En jullie mogen nooit, nooit, NOOIT, nooit, nooit, nooit ophouden met schrijven!!!
    Dit verhaal was en is fantastisch, en ik geniet nog steeds van elke letter die jullie schrijven!
    Ik kan niet geloven dat ik er bijna doorheen ben...
    xxx

    7 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Oh god, hopelijk is Harry nog niet vertrokken...
    Maar ik denk dat ze een leegstaand appartement aantreffen.
    Ik heb zoveel medelijden met Niall..

    Wat? Geen deel twee? (huil) Oei oei, hoe moet ik ooit van mijn verslaving komen :/
    Ik hou zoooooooveeeeeeeeeelllllll van dit verhaal!!!!!

    Oh, ik ga leren voor de examens. Eigenlijk was ik dat al heel het weekend van plan, maar daar is niets van in huis gekomen. (En ik vrees dat mijn plan om vandaag nog ietwat te leren ook gaat mislukken)

    Wat zijn jullie plannen?

    Oh, en die kudo's, reacties en alles verdienen jullie! Dit verhaal is super de pupper de max!!

    Jullie ook nog een fijne zondag!

    xxx

    7 jaar geleden
  • Writex83

    Wel spannend hoor.
    Maar tegen beter weten in, ga ik zeggen dat ze niks aantreffen.
    Alles is leeg, opgeruimd en schoon. Alsof Harry er nooit gewoond heeft met Gemma.
    Eigenlijk wel laf want Harry zou Niall zelf antwoorden moeten geven.

    Love it, babe (+ kudo)

    7 jaar geleden
  • Paardenvriend

    Wij gaan vandaag zwemmen. :P

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen