Opdracht 4 ~zonder de letter t!

Het is de bedoeling dat jullie een quiz maken zonder de letter t
Het thema is helemaal vrij. De quiz heeft:
- 3 of meer uitkomsten
- 4-7 vragen.
Het mag geen: Ja of nee? quiz zijn. De woorden moeten goed gespelt zijn, dus niet dat je opeens: hij loopd door de gang gaat schrijven. Hoe meer vragen, hoe meer punten. Het moeten vragen zijn die ergens op slaan. Geen: ehhhhhhh? en als antwoord: huhh? of: idd!
Ik denk dat iedereen het wel snapt.
Verder hopen wij vanharte dat niemand uit de wedstrijd stapt (of wij verplicht zijn hem of haar eruit te halen), en dat we het allemaal volhouden! Als je vragen hebt of er speciale vragen in mogen zitten, zet ze gerust in dit topic, we zullen ze zo snel mogelijk beantwoorden!
Je hebt tot 27 (23:59) mei om deze opdracht in te leveren!
Veel plezier!

~ Knorretjuhh ~
90. Geweldige quiz, vooral die deurbel: pling-plong plielielielielie ik lag me dood! En: geen t te bekennen!
~ Frodo ~
85. Heel goed aan de opdracht gehouden, en die spoiler maakt niet uit hoor ;) De quiz was (gelukkig) zonder t! Een ietsje minder origineel onderwerp dan Knorretjuhh, maar dat maakt niet heel veel uit!
~ Scintellare (in de post Volpina)~
50. Helaas, maar er zaten een heleboel t's in. SelecTie, wedsTrijd, Treed, grooT... Voorderest wel een leuke quiz!
~ Douleur ~
91. Goeie Quiz!! Er zijn al veel quizzen over honden, maar deze is een van de beste! En zonder t...
~laleah~ geen quiz.
35.
~Volpina~geen quiz.
35.


Even allemaal op een rijtje, degene die niet meer meedoen zijn doorgestreept, ook voor onze handigheid. Als je wel of niet doorgestreept staat en dat niet zou moeten zijn, graag even een reactie. Dan is het ook wat duidelijker voor ons.
~laleah~
~frodo~
~knorretjuhh~
~Scintellare~ Ik weet niet precies hoe het zit, maar op de een of andere manier waren er twee Scintellare's. Het werd af en toe een beetje verwarrend, en ik vind het knap dat jullie alle twee Scintellare kunnen heten, terwijl dat eigenlijk niet kan! Maar gelukkig is iemand (geen idee wie) alweer naar Volpina veranderd. Fijn!
~Volpina~
~Lethargica~
~Douleur~
~Harry_Potter007~
~Lucens~
~Meride~
~Inktzwart~

Reageer (1)

  • Leaticia

    Scintellare is Lucens :p

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen