Foto bij ||84||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Iluna

    Ooh nee, zo vreselijk! Ze kunnen hem toch niet verplichten met hen mee te gaan??!!!
    Arme Niall! Er moet toch een manier zijn om dit te ontlopen?
    En ik hoop zo hard dat hij Harry opnieuw zal tegenkomen, ik ga kapot van de stress hier...
    Ook al ben ik kwaad op hem dat hij Niall zo lang in het ongewisse heeft gelaten, ik vind nog steeds dat ze samen horen.
    Wauw, ik denk trouwens dat dit tot nu toe mijn favoriete stukje van dit verhaal was... Zo prachtig omschreven! (H)
    xxx

    7 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Ooh arme Niall ... (huil)

    Ik had gehoopt op meer antwoorden. Bijvoorbeeld de precieze taken van zijn vader? En hoe kan iemand Niall verplichten om zijn vaders plek in te nemen?
    Ik hoop echt dat Niall dit niet gaat doen...

    Al vind ik het stiekem wel schattig hoe die vader en moeder van Niall elkaar hebben leren kennen.. Hihi

    En waar is onze vriend Harry? Wordt het niet eens tijd dat hij op komt dagen en Niall een beetje verder gaat helpen?

    Maar jullie schrijven zo mooi, amai! Ik geniet telkens van jullie stukje, het is telkens zo mooi geschreven! Dit verhaal is echt goud waard! Het is verdomd mooi geschreven!! Ik was zoo blij dat ik één van jullie namen in mijn inbox zag verschijnen!

    Met mij gaat het goed! Examens zijn bezig... Jullie ook nog veel succes met school/examens!!

    Oh, en volgens mij weten jullie mijn vakantieplannen al (;

    Ik hou van dit verhaal!!!!! (En natuurlijk ook van jullie aha!)

    xxx

    7 jaar geleden
  • Paardenvriend

    NEEEEE IK WEET NIET WAT IK MOET ZEGGEN MAAR NEEEEE!!!!!!!!! NU BEN IK BOOS. ARME NIALL IK KOM JE EEN KNUFFEL GEVEN!!!!

    7 jaar geleden
  • Writex83

    Dat zijn nauwelijks antwoorden voor Niall. Afgezien van een beetje geschiedenis van zijn ouders.
    Maar om hem weg te halen, van alles dat hij kent, wat hij lief heeft.
    En welke plek moet hij innemen? Waar handelde zijn vader dan in?
    Heeft niemand dan door dat Niall er totaal niet op zit te wachten.

    En Harry, jij godvergeten klootzak, jij gaat er vandoor met de staart tussen je benen.
    Je bent een lafaard om zo weg te gaan. Jij bent degene die Niall antwoorden schuldig is.
    Maar nee, je laat dat klusje aan een ander over.

    Heb zoveel medelijden met Niall. Kan hij niet zelf weg rennen. Of schuilen bij zijn vrienden?
    Hun zouden er niet eens over nadenken en gelijk Niall helpen.

    Love it, babe (+kudo)

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen