Inazuma Japan: Yamato Nakishura DataDrain565
Commentaar:
Verhaallijn (30 punten): 28
Ook dit keer heb je je goed aan de opdracht gehouden. Ik vind het mooi hoe je die 'pechdag' de hele tijd volhoudt, want dat is best lastig. Je gênante moment is ook heel mooi. Je referentie is ook heel leuk, maar je schrijft Hongerspelen wel met een hoofdletter.
Interpunctie & Spelling (20 punten): 18
Ik heb al minder fouten gezien dan de vorige keer, goed gedaan! Natuurlijk is er nog altijd ruimte voor verbetering!
Zinsconstructie (5 punten): 3
De haast is hier goed merkbaar. Een keertje alles overlezen had waarschijnlijk voor een betere zinsconstructie gezorgd.
Sfeer (10 punten): 10
Dit heb je deze keer echt heel erg mooi gedaan, dus hier alle punten! Gefeliciteerd!
Lengte (5 punten): 4
Je hebt een goede lengte.
Kwaliteit. (10 punten): 8
Je hebt een goede tekst, met maar een paar kleine minpuntjes.
Totaalindruk (20 punten): 19
+5 bonus voor vroege inzending
Dit geeft 95 punten
Cijfer: 9,5! Gefeliciteerd!

Orpheus: Aurélia di Angelo Chlorisse
Commentaar:
Verhaallijn (30 punten): 27
Je het het ook deze keer heel goed gedaan. Je verhaallijn is mooi en heel erg origineel, super! Je hebt je goed aan de opdracht gehouden, al had ik je 'feminisme-opdracht' liever wat uitgebreider gezien. Hier toch bijna alle punten!
Interpunctie & Spelling (20 punten): 18
Op één ding na, en gezien jij me er op wees weet je heel goed wat ik bedoel., goed gedaan. Ik heb je hier bijna alle punten gegeven, maar let de volgende keer wel goed op, want de volgende keer ben ik minder soepel.
Zinsconstructie (5 punten): 4
Je zinnen zijn mooi en lezen vlot weg.
Sfeer (10 punten): 8
Super!
Lengte (5 punten): 5
Niet te lang, niet te kort. Gewoon, perfect.
Kwaliteit. (10 punten): 9
Fantastisch! Je mag echt trots op jezelf zijn!
Totaalindruk (20 punten): 18
+5 bonus voor vroege inzending
Dit geeft 94 punten
Cijfer: 9,4! Gefeliciteerd!

Unicorn: Beau Eagle Opperbibbsie
Commentaar:
Verhaallijn (30 punten): 28
Dat cliché, dat heb je deze keer echt goed voorkomen, want dít zag ik absoluut niet aankomen! Je hebt je opdrachten er goed in verwerkt, super!
Interpunctie & Spelling (20 punten): 16
Er zijn nog steeds wat kleine foutjes, maar wel minder, goed gedaan. Je hebt er ook echt goed aan gedaan het tijdstip weg te laten. Toch zijn er nog zeker verbeterpunten: als je meerdere punten wilt (......), zet er dan altijd drie neer (...). Dat is een algemene regels en het leest veel fijner. Je hebt ook erg veel uitroeptekens gebruikt, probeer dat de volgende keer een beetje te beperken.
Zinsconstructie (5 punten): 2
Tijdgebrek en haast eist hier duidelijk zijn tol. Neem de tijd, vergeet die bonus even, lees alles nog eens goed door en dan weet ik zeker dat je hier meer punten kunt halen, want je hebt het zeker wel in je!
Sfeer (10 punten): 6
De sfeer was deze keer wat minder. Vooral hoe ze eerst boos op Auri is, maar een paar seconden later toch meedoet met de winkelwagenrace. Dit is niet heel logisch.
Lengte (5 punten): 4
Je hebt een goede lengte!
Kwaliteit. (10 punten): 7
Je tekst was goed, maar de haast heeft wel een groot effect gehad op de kwaliteit. Nogmaals, neem de tijd.
Totaalindruk (20 punten): 17
+5 bonus voor vroege inzending
Dit geeft 87 punten
Cijfer: 8,7! Gefeliciteerd!

Knights of Queen: Izumi Dragon Luckey
Commentaar:
Verhaallijn (30 punten): 24
Zoals je zelf al zei, had het einde beter gekund. Ook voor jou geldt: neem de tijd, kwaliteit boven snelheid. Ook noem je Pablo, van de Italiaanse selectie, in je opdracht. Nou is dat heel leuk en gezellig, maar in de Italiaanse selectie zit geen 'Pablo'. Dit had je kunnen controleren in het hoofdstuk 'De teams'. Ik neem aan dat je hier Paolo bedoelt, maar dan had je met de anderen moeten overleggen, want Paolo is praktisch de hele tijd bij Auri. Omdat je de opdracht er wel goed in verwerkt hebt, hier toch het grootste deel van de punten.
Interpunctie & Spelling (20 punten): 16
Dat je je heel erg gehaast hebt, kost je hier veel punten. Onnodige spelfouten, waarschijnlijk veel daarvan door een flippende autocorrect, kun je er vrij simpel uithalen door de tijd te nemen om alles nog eens door te lezen. Ook: “Kom, anders vermoordt de coach ons.” in plaats van: “Kom, anders vermoord de coach ons” Dit is een verbeterpunt.
Zinsconstructie (5 punten): 2
Tijdgebrek eist ook hier weer zijn tol. Er zitten te veel onlogisch geformuleerde zinnen tussen, maar ik weet dat je dit beter kan, als je de tijd maar neemt.
Sfeer (10 punten): 8
Goed gedaan!
Lengte (5 punten): 4
Je had een mooie lengte.
Kwaliteit (10 punten): 7
Je hebt een goede tekst, met wel een paar verbeterpunten.
Totaalindruk (20 punten): 16
+5 bonus voor vroege inzending
Dit geeft 82 punten
Cijfer: 8,2! Gefeliciteerd!

Een tip voor iedereen: de haast was bij ieder van jullie duidelijk in je stuk te lezen. Soms is het beter de bonus te laten schieten, als de kwaliteit van je verhaal daar beter van wordt. Dat kan je heel veel punten schelen, meer dan de bonus kan compenseren.
Als jullie nog eens zo gehaast doen, stuur ik jullie allemaal naar yogales...

Reageer (4)

  • DeNaamIsGideon

    Ik maakte mijn acount net te laat voor deze wedstrijd :(
    komt er later nog een volgende editie?
    want dan doe ik mee!

    7 jaar geleden
  • Luckey

    YOGALES!!!
    dan word het niet beter op XP

    7 jaar geleden
  • ZeroHorizon459

    YOGALES?! AH NEEE! GEEN YOGALES! YOGALES GEEFT ENKEL MEER STRESS!

    7 jaar geleden
  • Duendes

    had ik je 'feminisme-opdracht' liever wat uitgebreider gezien.

    Die had jij liever het hele hoofdstuk door zien gaan, geef maar toe xD

    Op één ding na, en gezien jij me er op wees weet je heel goed wat ik bedoel.,

    You evil little bitch.....

    Ik zie welke enorme fout je bedoelde trouwens... ONGELOFELIJK!!!!!

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen