Als je met rood gemarkeerd staat, ben je deze ronde helaas afgevallen.

Ik ben strenger geworden, dus schrik niet teveel als je opeens een lager punt hebt.

Inazuma Japan: Yamato Nakishura DataDrain565
Commentaar:
Verhaallijn (30 punten): 28
Ook dit keer zitten alle opdrachten er netjes in verwerkt, goed gedaan. Je vergissing was ook heel erg grappig, al ligt het denk ik niet zo binnen Nathans karakter om zo opvliegend te zijn. Ik vind het ook mooi hoe je de relatie tussen Yamato en Paolo beschrijft, helemaal als het over hun band met Aurélia gaat. De goal heb je ook mooi omschreven. Dus ga vooral zo door!
Interpunctie & Spelling (20 punten): 17
Hier zijn me een paar kleine dingetjes opgevallen, zoals enkele ontbrekende hoofdletters. Daarnaast nog een aantal kleine dingen als bijvoorbeeld wou --> wilde.
Zinsconstructie (5 punten): 4
Een stuk beter dan de vorige keer. Ga zo door!!!
Sfeer (10 punten): 9
De sfeer is hier iets minder dan bij de vorige opdracht, maar nog altijd heel goed! Hier dus bijna alle punten.
Lengte (5 punten): 5
Goed gedaan!
Kwaliteit. (10 punten): 8
Je tekst was, op een paar kleine minpuntjes na, helemaal goed.
Totaalindruk (20 punten): 18
+ 2 bonus omdat je meer dan een week eerder was dan de rest.
Dit geeft 91 punten
Cijfer: 9,1! Gefeliciteerd!

Orpheus: Aurélia di Angelo Chlorisse
Commentaar:
Verhaallijn (30 punten): 28
Ook dit keer ben je weer erg origineel geweest. Je hebt een mooie, passende eigen draai weten te geven aan de opdrachten, goed gedaan! Het stuk waar Auri heel hyper is is erg grappig, terwijl het stuk waar ze op onderzoek uit gaat juist spannend is. Je hebt hier een hele mooie balans tussen weten te vinden. Super!
Interpunctie & Spelling (20 punten): 19
Op een paar hele kleine dingetjes na was dit onderdeel perfect.
Zinsconstructie (5 punten): 4
Ook deze keer zijn je zinnen mooi, ga zo door!
Sfeer (10 punten): 9
Hierbij heb ik deze keer vooral gekeken naar het moment waarop Auri hoort dat haar vader een ongeluk gehad heeft. Je legt haar gevoelens hier heel mooi uit, het past allemaal precies. Super!
Lengte (5 punten): 5
Goed gedaan!
Kwaliteit. (10 punten): 8
Je hebt het weer super gedaan!
Totaalindruk (20 punten): 18
- 1 punt voor late inzending zonder dat je dit hebt aangegeven.
Dit geeft 90 punten
Cijfer: 9,0! Gefeliciteerd!

Unicorn: Beau Eagle Opperbibbsie
Commentaar:
Verhaallijn (30 punten): 26
Je hebt je goed aan de opdracht gehouden. Ik vind het mooi hoe je de opdrachten door de hele inzending doorlopen. Ook vind ik dat Beau's karakter hier heel mooi naar voren komt. Ik vind het echter wel jammer dat je verhaal zo'n abrupt einde heeft.
Interpunctie & Spelling (20 punten): 17
Je hebt de verbeterpunten van de vorige keer meestal goed in de gaten gehouden, super! Toch denk ik dat verhaal nog wat mooier wordt als je iets minder "..." gebruikt. Daarnaast zijn er nog een aantal kleine spel- en typfoutjes.
Zinsconstructie (5 punten): 4
Je zinnen zijn een stuk beter dan de vorige keer. Toch valt hier zeker nog winst te behalen.
Sfeer (10 punten): 7
De sfeer was al wat beter dan de vorige keer, maar ook dit blijft een verbeterpunt. Je kunt proberen Beau's gevoelens nog iets beter uit te drukken. Vooral op het einde, want daar had ze een behoorlijke stemmingswisseling.
Lengte (5 punten): 4
Je lengte was ook deze keer weer goed.
Kwaliteit. (10 punten): 8
Al met al had je een mooie tekst. Goed gedaan!
Totaalindruk (20 punten): 17
Dit geeft 83 punten
Cijfer: 8,3! Gefeliciteerd!

Knights of Queen: Izumi Dragon Luckey
Commentaar:
Verhaallijn (30 punten): 26
Je opdrachten zijn er wel, maar je raast er een beetje in sneltreinvaart doorheen. Hierdoor is de verhaallijn ietwat oppervlakkig. Maar, omdat je je wel aan de opdrachten gehouden hebt, toch een groot deel van de punten.
Interpunctie & Spelling (20 punten): 16
Hier is ten opzichte van de vorige keer niet heel veel verbeterd. De spel- , grammatica- , typ- en interpunctiefouten zijn er nog steeds, net als bijvoorbeeld onjuist geplaatste hoofdletters. Dit blijft dus een aandachtspunt.
Zinsconstructie (5 punten): 3
Ook je zinnen waren dit keer een beetje oppervlakkig. Ze leken qua constructie bijna allemaal op elkaar en het zorgde voor een vrij afstandelijke kijk op de verhaallijn, bijna alsof Izumi er zelf niet bij was. Ook hier vallen dus nog punten te behalen.
Sfeer (10 punten): 8
De sfeer was deze keer ook vrij oppervlakkig, waarschijnlijk ten gevolge van de verhaallijn en de zinsconstructie. Als je deze twee punten zou verbeteren, zou dit punt daarmee ook hoger worden.
Lengte (5 punten): 3
Het was niet bijzonder lang dit keer.
Kwaliteit (10 punten): 7
Je hebt een goede tekst, met nog wel een aantal verbeterpunten.
Totaalindruk (20 punten): 17
Dit geeft 80 punten
Cijfer: 8,0 ! Gefeliciteerd!


Jullie zijn wel een stelletje pannenkoeken hè? Jullie hebben meer dan een maand de tijd gehad en nog krijg ik drie van de vier inzendingen alsnog na de uiterste deadline binnen. Probeer een beetje de balans te vinden, zodat je je niet gaat haasten om het vroeg af te krijgen, maar ook niet alles uitstelt zodat je je uiteindelijk je toch nog moet haasten.
Ps. Chlorisse, ik sta niet open voor gezeur over je punt/aftrek, drama queen.

Reageer (2)

  • Luckey

    Wees blij dat iets had ingestuurd
    Het is inderdaad oppervlakkig dat klopt
    Als je hoofd ergens anders is door privé zaken vond ik het nog knap dat er iets uitgerold was

    7 jaar geleden
  • Duendes

    IFHWHCUHIJKSBWIVJKHBDJWIVUFI IK BEN GEEN DRAMA QUEEN!!! HET WAS MAAR EEN MINUUTJE! of twee, of drie, meer niet!
    En alweer 0,1 lager... Sam, doe je dit expres? WAT HEB IK JE OOIT MISDAAN?!
    *slaat kinderachtig armen over elkaar*

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen