Het is tijd voor de vierde opdracht!
Ook deze opdracht zal iemand afvallen.

De kwartfinales!

In deze opdracht beschrijven jullie de derde én de vierde kwartfinale!! Dit is de wedstrijd tussen en Unicorn en Little Giant, die zal eindigen met één punt verschil voor de Amerikaanse selectie, en de wedstrijd tussen Knights of Queen en The Kingdom. De Engelse selectie wint deze wedstrijd door penalty's.

Je personage mag natuurlijk naar deze wedstrijd gaan kijken, maar dat hoeft niet per se. Dit geldt natuurlijk niet voor Beau, het lijkt me handig als zij bij haar eigen wedstrijd aanwezig is.

Naast de laatste kwartfinales, is het ook tijd voor Izumi's gala, ondanks dat Luckey is afgevallen. Deze vind plaats na de wedstrijd tussen Unicorn en Little Giant. Kom op tijd en kleed je gepast! Hoe dit gala verloopt, dát is natuurlijk helemaal aan jullie! (En vanzelfsprekend, verwacht ik van Beau en Auri dat ze een date zoeken. Datadrain565, met jou zou ik hier het liefst nog even over in overleg gaan.)

De regels van het gala tellen als een soort kleine opdrachten waar iedereen aan moet voldoen. Hou je er dus aan.

Individuele opdrachten:
Yamato:
- Heeft last van irritante, doorgeslagen fans
- Is jaloers op Paolo
- Bedenkt een plan voor een verrassingsfeestje voor Aurélia
- Heeft een existential crisis (Met andere woorden, hij vraagt zich af wat de betekenis van het leven is, waarom de mensheid bestaat en waar het universum ophoudt enzovoort, en dat zorgt ervoor dat hij de alledaagse dingen als eten op de tweede plaats zet.)

Aurélia:
- Verheugt zich op haar verjaardag
- Start een petitie voor iets
- Gaat op zoek naar een "date" voor het gala
- Heeft een serieus gesprek met Paolo over de liefde

Beau:
- Ziet een kappa
- Scoort een goal
- Heeft een nachtmerrie die steeds terugkomt
- Heeft een ernstige kleding-crisis, vlak voor het gala


Voor deze opdracht heb je tot 23 Augustus. De deadline loopt af om 20:00. Als je minder dan een half uur te laat bent krijg je enkel punten aftrek, als je meer dan half uur te laat bent lig je uit de wedstrijd.

Veel succes en veel schrijfplezier allemaal!

Reageer (2)

  • Duendes

    De regels van het gala tellen als een soort kleine opdrachten waar iedereen aan moet voldoen. Hou je er dus aan.

    Hier had ik overheen gelezen... sneaky hoor... nu dwing je me om me echt aan de regels te houden... *slaat kinderachtig haar armen over elkaar* oké, jij je zin...

    7 jaar geleden
  • Duendes

    Shitt ik had echt gehoopt dat Unicorn tegen The Kingdom moest... dat kan zeker niet veranderen? *puppy eyes*

    *Leest de opdrachten* Gosh, je doet dit echt expres en hebt er teveel lol in.
    Een petitie starten... waar moet ik ooit een petitie voor starten?! En dan is dat nog niet de ergste pfff....
    Wacht, dat Gala moeten wij dus regelen? Groepsoverleg!!!

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen