Foto bij Dankwoord

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Iluna

    Ik vind geen woorden om te beschrijven hoe hard ik van dit verhaal genoten heb.
    Elk hoofdstukje kon een lach of een traan op mijn gezicht toveren, en ik heb genoten van elk woord die jullie schreven. Ik ben honderd procent zeker dat deze story me voor altijd zal bijblijven, en reken maar dat ik nog heel vaak zal terugkeren naar jullie prachtige verhaal om er opnieuw en opnieuw en opnieuw van te kunnen blijven proeven!
    Jullie talent is onbeschrijfelijk, echt waar! Hou alsjeblieft allebei nooit op met schrijven, en blijf vooral samenwerken!
    Duizend keer respect voor jullie en deze story!
    Alles was prachtig en origineel: de personages, de verhaallijn, de schrijfstijl en de honderden gevoelens die jullie zo prachtig konden beschrijven...
    Het maakt me zo verdrietig dat dit verhaal ten einde is, maar het troost me toch dat jullie alweer een nieuw verhaal starten!
    Mijn abo heb je alleszins al, en een dikke kudo, zowel op dit als op jullie volgende story!
    Heel erg bedankt voor dit verhaal, en de uren leesplezier die jullie ons gegeven hebben.
    Jullie zijn de beste!! (H)
    Heel veel liefde en een dikke kus voor jullie allebei!
    xxx

    7 jaar geleden
  • Paardenvriend

    Ik heb al meteen een abo op het nieuwe verhaal!!
    Xxx

    7 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Oh, ik heb zoooo genoten van dit verhaal! Damn it!
    Jullie schreven prachtig, elk stukje tekst, ik heb het met plezier gelezen. Ik keek altijd uit naar jullie stukjes, ze waren telkens prachtig geschreven! Echt wow!
    Jullie zijn zo'n toptalenten! Heel deze uitwerking, het mysterie rond Harry! Wauwie!! Het is zo'n mooi verhaal geworden, en je mag - nee moet - er echt trots op zijn!
    Ik wil jullie echt bedanken om dit geweldige verhaal te schrijven! Jullie hebben me laten lachen, laten huilen, me vol met vraagtekens laten zitten. En ik heb er geen moment spijt van! Ik ben zo blij dat jullie dit verhaal hebben geschreven, ik kan het zelf amper beschrijven!
    Het einde was zo mooi! Echt!

    Oh en die verrassing! Wauwie! Ik neem direct een abo! Sowieso weer een prachtverhaal van jullie! En wat een leuke titel (:

    xxx
    PS: al die reacties en kudo's hebben jullie echt verdiend! Jullie verdienen er zoveel meer, want dit verhaal was zoo mooi! Het wordt zeker en vast afkicken!

    7 jaar geleden
  • Writex83

    Absoluut een heerlijk verhaal om te lezen.
    En ergens wist ik dat Harry een job had als detective. Dus zit ik er niet ver naast dat hij bij de FBI zit.

    Love it

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen