Vorige keer:
‘Ik vind dat we moeten praten’, brengt Joke uit.
‘Ik vind van niet’, kaats ik terug, zonder haar aan te kijken.
‘Hoe bedoel je?’ vraagt ze, enigszins verbaasd. Ik sta recht.
‘Het is toch duidelijk; ik kom niet overeen met Georg, punt!’ antwoord ik.
‘Het gaat toch niet alleen over jou en Georg’, zegt ze.
‘Wat wil je nou? Dat ik me ga uitspreken over anderen? Ze moeten zelf maar lef genoeg hebben om er wat op te zeggen’, zeg ik. Ik kijk bemoedigend naar Bill en zie hem me raar aankijken. Ik draai met mijn ogen, schud mijn hoofd en ga terug neerzitten. Terug een stilte.
‘En toch vind ik dat er gepraat moet worden’, zegt ze dan.
‘Hier heb ik geen zin in’, mompel ik, waarna ik recht sta en op het punt sta, naar boven te gaan.
‘Arya, ze heeft gelijk’, zegt Bill dan. Ik draai me om, schud opnieuw mijn hoofd en ga alsnog de trap op. Ik hoor nog wat lawaai beneden, maar negeer het. Boven, ga ik de kamer binnen en plof neer op bed. Ze dringt altijd alles op. Wilt altijd dat alles direct opgelost wordt. Moest ze ons nu een met rust laten, ons een nachtjes over laten slapen, dan zal alles beter gaan. Morgen sta ik waarschijnlijk even opgewekt op als altijd en zal alles vergeten zijn. Nou, vergeten nu niet, maar wel vergeven. Piekerend over wat er net allemaal gebeurde, val ik in slaap.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • TearIsland

    super(H)

    1 decennium geleden
  • RockHard

    hij is weer tegek net als het vorige deel
    en een SUPER SEXY foto van TOMM
    Xxxdebby*

    1 decennium geleden
  • SmashIntoYou

    Super hun.
    dankjwel voor het melden. :]

    1 decennium geleden
  • LoverTHLover

    heyy
    ze zin egt super doe zo verder XD
    ik denk dak binne kort ok ga beginnne me een quiz ik zal u wel late wete wa ok XD

    xxx (K)
    BTW leuk da er een vervolg komt XD
    snel verder plz plz plz plz plz :X

    1 decennium geleden
  • MaRiT123

    super cool!!
    snel verder
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen