Vorige keer:
‘Jij ziet er ook happy uit’, merkt Lena op. Ik knik heftig.
‘Ik heb geen idee waarom, maar ik ben inderdaad blij’, antwoord ik. Ze glimlacht lichtjes. Tom komt naar beneden en krabt eens aan zijn kruis. Die schaamt zich ook voor niets. ‘En? Hoe zit dat tussen jullie?’ vraag ik hun. Ze wisselen een blik uit die boekdelen spreekt. ‘Jullie zijn samen?!’ tier ik bijna.
‘Nee nee’, lacht Lena.
‘We doen gewoon alles op ons gemakje’, vervolgt Gustav. Ik grijns en begin dan aan mijn ontbijt. Tom ploft naast me neer en doet hetzelfde als ik. Ik werp zijdelings een blik en merk op dat Tom veel meer spieren heeft dan Bill. En nog een dikke sixpack erbij. Een echte man. Maar dat mag ik eigenlijk niet zeggen, hè. Want daar komen toch alleen maar reacties van. Want dan zouden mensen zeggen dat Bill geen echte man is en dat ik gezegd heb dat ik Bill geen echte man vind, hoewel dat niet zo is.
Later, veel later, komen Bill en Georg, apart, van de trap. Bill begroet me met een vlugge kus op mijn mond en ploft dan, langs de andere kant, naast me neer. Georg gaat naast Gustav zitten, zo ver mogelijk bij me weg. Er hangt een stilte, nogal onaangenaam. Joke is nergens te bespeuren.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • TearIsland

    super(H)

    1 decennium geleden
  • RockHard

    hij is super(H)

    1 decennium geleden
  • LoverTHLover

    heyyz

    kei mooie quiz XD
    snel verder plz plz plz plz plz plz

    xxx (H)(K)

    1 decennium geleden
  • MissMusicXxX

    hey,
    zijn antwoord is...
    Dat weet jij,ik nietXD
    Dus ga maar verder,want anders komK 't nooit te weten

    _-XxX-_



    charlotte

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    superr!

    snel verderr:D

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen