Foto bij Nawoord

Lieve, trouwe lezers!

Bij deze wil ik jullie enorm bedanken voor het volgen van dit verhaal.
Special thanks voor de mensen die bijna bij ieder stukje reageerden!
Ik ben erg benieuwd wat jullie er van hebben gevonden.
Zijn er dingen die je kwijt wil, aan wil merken of heb je nog vragen, laat het dan gerust weten!

Met dit verhaal zat ik al sinds vorig jaar in mijn hoofd, alleen had ik er erg veel moeite mee.
Mijn struikelblok was het geloofwaardig neerzetten van hoofdpersonen die iets doen wat eigenlijk niet door de beugel kan, in dit geval dus vreemd gaan, en er voor zorgen dat men geen hekel aan ze krijgt of boos op ze wordt of wat dan ook.
Uiteindelijk heb ik mezelf daar dus in uitgedaagd en het resultaat heb je waarschijnlijk gelezen wanneer je bij dit nawoord terecht bent gekomen.

Zo dat was even een blik in mijn brein haha.
Nogmaals bedankt!

Mocht je nu zoiets hebben van, ja maar... Ho even! Schrijf jij eens even door!
Dat ga ik ook zeker doen maar niet aan dit verhaal Ghehe. Ik ken mezelf te goed.
Wanneer ik een verhaal ga rekken waar dat niet nodig is dan komt het niet af..

Mocht je interesse hebben in waar ik aan verder ga, ik begin nu aan mijn nieuwe verhaal :





Accept for the fact that she was.

For she had Darkness in her heart.

And it Consumed her.





Don't come to close. Its dark Inside.



Hierin heeft Cleo al een tijdje te kampen met een stem in haar hoofd.
Met iedere verstrijkende dag lijkt hij meer invloed te krijgen op haar leven.
Maar wie of wat is hij precies en wat wil hij van haar?
En wie is de jongen met de groene ogen die haar niet met rust kan laten?



Mocht het je interesseren dan ontvang ik je graag weer bij dit verhaal! Zo niet, tot een volgende keer misschien en Lots of Love!

Reageer (8)

  • Laleah

    Eerlijk, ik kan het me heel goed voorstellen. Als iets tegenspreekt met jouw normen en waarden, dan is dat volgens mij inderdaad lastig om op papier te zetten. Ook deels de reden dat ik als huffleige-hufflepuff het moeilijk vind om slytherin goed te schilderen hahaha maar dat heb jij echt prachtig gedaan! (Geen idee welke afdeling jij toebehoord ^^ oh weetje wat, dat is wel een mooie vraag! Vertel!)

    Nja goed.. Ik ga geen lange recensie schrijven ofzo, maar ik vind het een super verhaal! Ik heb altijd een hekel gehad aan het misplaatsen van Draco's karakter -in andere woorden de zoetsappige Draco die niet bestaat- en ik vind dat, ondanks dat hij hier liefde vind, je dit heel netjes hebt gedaan. Geen vervelende bijnamen, geen ge'liefkozing, maar gewoon zichzelf zijn maar dan anders. Daarom heb ik dit ook helemaal uitgelezen, want die verhalen zijn schaars! ^^ een bloempje voor jou! (flower)

    7 jaar geleden
  • IreneGrint

    Ik heb genoten van je verhaal! (flower)

    7 jaar geleden
  • FearlessFire

    (H)

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen