Foto bij He doesn't want me!

mensen ik weet dat het heel lang duurt maar ik heb een oplossing(cool)

ik ga de hoofdstukken vanaf nu korter maken zodat ik er meer kan schrijven:D

goed idee?

en kunnen jullie even stemmen welk van mijn verhalen het best is (als je ze allebei heb gelezen)
de poll staat op mijn profiel
thanx(flower)
enjoy (doeg)

Ik twijfel even zou ik dit wel doen? Wat als Edward geen gelijk heeft dan heb ik wel een probleem. Nee ik moet het doen ik moet alles doen om hem terug te krijgen. Ik sta op loop naar hem toe en druk voorzichtig mijn lippen op de zijne. Voor even, heel even lijkt het of hij het accepteert maar dan duwt hij me ruw van zich af en vlieg ik met een harde klap tegen de muur. Meteen staat Edward in de kamer en duwt Jasper het raam uit. De tranen lopen over mijn wangen en blijven maar stromen. Van pijn? Jazeker maar niet van de pijn van de val. Gewoon van de pijn die Jasper me deed door zo te zijn. Hij had me pijn gedaan en niet alleen mijn lichaam ook mijn hart moet lijden. Edward praat tegen me maar ik kan niet horen wat hij zegt. Ik zie alleen zijn lippen op en neer gaan maar het enige wat ik hoor zijn de snikken die ik maak en de woorden die Jaspers lippen in mijn hoofd vormen: 'ik wil je niet! Ik wil je niet! Ik wil je niet!' Ik mompel iets wat zelfs ikzelf niet weet wat precies maar daarna word alles zwart.

Edward POV.

Nog een keer vraag ik aan haar of het goed gaat maar ze geeft geen antwoord. Even kijkt ze me aan 'hij wil me niet' mompelt ze en daarna valt ze weg.

Reageer (9)

  • Elodroid

    (H)

    1 decennium geleden
  • Wilson

    OMG, wat erg! :O



    Héél vlug verder!

    1 decennium geleden
  • MysteryMind

    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • SRDraco

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • MearaLilith

    verderr!!:D

    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen