Foto bij Problemen

Hij was blij dat de Hyuuga's en de rest van hun team bij Gai was. Hun konden gemakelijk Naruto kunnen ontdenken de Byakugan als die goed gericht was kon heel makelijk Naruto's chakra patronen ontdenken. Shino's bugs kunnen het merken als ze zijn chakra gaan eten. En kiba en akamaru kunnen het ruiken.Natuurlijk had Naruto jutsu's die zijn geur en zijn chakra verbergen en hij kon merken waneer er bugs in de buurt waren maar hij was er niet zo zeker van als het wel blijft werken.En hij was gewoon blij dat Ino er niet was met haar jutsu.Iets trok zijn aandacht. Een paar shinobi's die vooraan zaten en die naar slang ruiken. Naruto's ogen werden kleiner duzz het was toch goed dat hij en gaara zich zorgen maakte orochimaru is egt wat van plan.Dus, Sasuke kan een probleem worden met orochimaru in de buurt en volgens naruto's spion is de akatsuki ook active. En het ergste was naruto kon sasuke niet helpen hij had het belooft hij wou hem niet helpen.Alles ging weer om sasuke egt iritant."Time's up," riep Raidho . De andere mensen kwamen de blaadtjes ophalen. "De resultaten zullen in een half uur bekent zijn."Hij zag Sakura kijken half teleurgesteld, half opgelucht. Er was geen 'tiende vraag' deze keer, naruto vond het dom dat ze dat verwachte. Dit was de jounin examen, hier zijn geen kinderachtige trucs. Hier moest je je vaardigheden laten zijn en je moest kunne overleven.

Reageer (3)

  • PrincessDidi

    oooeh!!
    Orochimaru moet weg gaan O.o hij is eng!!!
    arme sasuke en naruto!!
    snel verder^^

    xx

    1 decennium geleden
  • Poochyena

    aah baahhh, orochimaru haat ik echt
    hij moet met zijn poten van Sasuke afblijven,
    baahhhh Orochimaru moet ik echt van kotsenxD

    DeiDei waar ben je, laat orochimaru opblazen
    je wilde hem toch al vermoordenxD
    en anders is sasuke je voor

    SNellll verderrr(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • AlphaRaven

    iewww GAY Orochimaru in de buurt? ah gatver, dat is zo niet leuk. arme Sasuke en arme Naruto. echt grrrrr als Gaychimaru Gaara of Naruto wat aan doet verscheru ik hem. XD nee geintje kan niet. dit verhaal is goed, snel verder gaan hoor

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen