Jouw breinlandschap

In deze opdracht draait het om jouw eigen gedachten. Hoe ziet het landschap in jouw brein eruit? Hoe visualiseer jij dat? Teken de wereld die zich in jouw hoofd afspeelt. Deze opdracht is vrij voor een ruime interpretatie, want jouw breinlandschap kan immers van alles zijn! De tekening mag gemaakt worden met eigen gekozen materialen, en we willen ook graag een korte uitleg van wat je hebt gemaakt, en waarom. Waar wij als juryleden in deze ronde op gaan letten is of het beeld wat je hebt geschetst past bij de uitleg die jij hebt gemaakt. Zo gaan wij er op letten of je als je een optmistisch persoon bent je meer lichte kleuren gebruikt, of als je de wereld wat donkerder inziet juist gaat voor donkere kleuren. Teken wie jij bent en wat bij je past. Zet je gedachtes eens op papier!

Jullie hebben weeral één week (22-07) de tijd om de tekening te maken en in te leveren via PB. Gelieve naar zowel Wendelin als Chlorisse.

Wij wensen jullie alvast heel veel tekenplezier!

Reageer (2)

  • Knorretjuhh

    Heel leuk idee voor een opdracht!!

    7 jaar geleden
  • Paardenvriend

    Zoals ik zei ik doe niet mee met de wedstrijd maar het idee is mooi bedankt ik ga er ook een maken.

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen