Vorige keer:
‘Wat dan?’ vraag ik een beetje bang voor wat hij gaat zeggen. Hij is niet vaak zo serieus.
‘Wel, ik zie je graag, dat is er, en ik wil het niet langer wegsteken – niet dat ik dat ooit deed – ik hou van je, Arya, met heel mijn hart en alles wat ik heb. Ik wil je voor eeuwig bij me hebben en je altijd liefhebben.’ Met tranen in mijn ogen kijk ik hem aan.
‘Ooh, Bill’, zeg ik, terwijl ik hem om de hals vlieg. Ik druk mijn lippen op de zijne en ga deftig op zijn schoot zitten. Onze tongen verstrengelen met elkaar. Daarna pak ik zijn handen vast en kijk hem aan. Zou Tom dit ooit zeggen tegen een meisje waar hij van houdt? Arya! Schaam je! Hoe kun je nu zoiets denken? Bill heeft net het liefste ooit gezegd en jij denkt aan Tom? Jij bent goed fout bezig. Omdat ik niet langer weet wat te doen, in de war gebracht door mijn eigen gedachten, kus ik Bill opnieuw.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • TearIsland

    super(H)

    1 decennium geleden
  • SmashIntoYou

    Nicenicenicee. (:

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    superr!

    snel verderr(A)
    xx

    1 decennium geleden
  • Headhunterz

    Supaaaah ;D
    VERDERR <33
    Xxx LY

    1 decennium geleden
  • ILoseYou

    Aiaiai!!
    snel verder!!
    ze zijn super goed!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen