Foto bij Young O8

Wat vinden jullie van het verhaal tot nu toe? Ik vind het zelf een beetje eentonig worden.
Hebben jullie misschien ideetjes voor wat er moet gebeuren?


Heeft iemand trouwens America's Got Talent gezien gisteravond? Het was echt geweldig. Louis zag er echt hemels uit, ik heb hem in geen tijden zo gelukkig gezien. Ik ben tot half 5 opgebleven om op Twitter mee te kunnen praten over alles. Beste dag als Directioner van 2016 tot nu toe. Die break moet echt snel voorbij zijn.
Maar goed, er kunnen wat foutjes inzitten, gezien ik slechts 3 uurtjes heb geslapen :)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Niallerslove

    OH NEE kies voor Louis pls

    7 jaar geleden
  • Writex83

    Hmm, voor iemand die gek is op Sophie, doet Louis anders niks bijzonders om haar terug te winnen.
    Terwijl dat precies is wat hij wilt en daardoor heeft Liam vrij spel om achter haar aan te gaan.
    Maar hoe weet de paparazzi waar ze moeten zijn?? De tourbus zal ergens veilig geparkeerd staan op
    privé terrein en is het niet mogelijk om zo dichtbij te komen. Ze doen alles om die 5 jongens veilig te houden.
    Ze zijn de best beveiligde boyband in de wereld. Dus je komt echt niet zomaar dichtbij tenzij je een
    connectie hebt met een van hen.

    En hoe cliché, "Vergeet de vlinders, ik voel de hele dierentuin wanneer ik bij je ben"??
    God, Liam, je weet intussen dat Louis er ook nog is en hij kan alles horen. Hierdoor weet Louis echt
    wel dat hij alles op alles moet zetten, wilt hij Sophie voor zichzelf hebben. Dat is, als hij eens wat gaat
    doen om haar voor zich te winnen. Dus wordt volwassen, Lou. *zucht*

    Love it (=

    7 jaar geleden
  • lUcOzAdE

    NEE NEE NEEN Liam jij snapt het verdomme niet.

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen