Foto bij 33. Een andere weg

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • chanyeoI

    Oh mijn god, WALKUREN!
    Kabouters, Witte Wieven en Walkuren. Kan het nog beter?
    +kudo

    7 jaar geleden
  • EvilDaughter

    Arme Aleida, ik wil haar ook een knuffel geven.
    Oeh, nog meer magische wezens, Walkuren?
    Ken ik niet, maar ze lijken me heel cool.
    Ik ben bang dat het nog een paar hoofdstukjes duurt voordat we ze te "zien" krijgen.

    7 jaar geleden
  • katl1

    Snel verder please!!!!!!!!!!

    7 jaar geleden
  • Grace

    Ergens snap ik de Witte Vrouw wel, als ze iedereen die het vroeg naar de onderwereld zou moeten brengen... Ik ben wel benieuwd hoe Wodan zou reageren als Aleida hem om een tweede gunst zo vragen, ik heb zo'n gevoel dat hij daar niet heel blij mee zou zijn!

    Ik vond de overgang wel een beetje abrupt tussen de twee alinea's, maar het is nu niet dat ik me er echt aan irriteerde, het viel me gewoon wat op. (:

    Hopelijk vinden Aleida en Eria een andere manier om naar de onderwereld te gaan want ik zou het zo erg vinden als ze daarvoor echt in een veldslag zouden moeten strijden! (al heb ik wel zo'n voorgevoel dat Eria enorm dodelijk kan zijn als ze wil)

    7 jaar geleden
  • Liara

    Naaaahw, wordt haar haar hoop afgenomen ):
    Maar je maakt me wel weer erg nieuwsgierig naar de walkuren! (Ik ken ze in een ander verhaal als betrekkelijk evil.) Zal Aleida moeten gaan vechten of dat ze op een andere manier haar dapperheid moet tonen?

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen