Vorige keer:
[Tijdsprong]
De vakantie loopt op z’n einde. Het punt breekt aan op Bill de waarheid te vertellen. Ik heb Tom erover aangesproken en ik kan het gewoon niet meer aan. Liegen en bedriegen waar hij bij staat. Tom snapt dat het beter is zo. Bill zal kwaad op me worden, daar ben ik zeker van. Zowel op mij als op Tom, maar hij weet dan tenminste de waarheid. Ik loop al een paar dagen zenuwachtig en nadenkend rond. Hoe moet ik hem dat vertellen? Waar? Moet Tom erbij zijn of niet? Hij gaat zich bedrogen voelen, door ons beide. Hij gaat ons haten. En dat eigenlijk alleen maar omdat we elkaar graag zien. Het gevoel is gewoon verschrikkelijk. Ik ben bang voor zijn reactie. Wat zal hij zeggen? Zou hij me wegsturen en aan mijn lot overlaten? Of zou ik het beter vertellen als we thuis zijn? Wat moet ik nou toch doen? Kon iemand me nu maar helpen, maar dit is iets wat ik zelf moet doen. In mijn eentje. Zonder hulp van anderen. Alleen.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Inviolable

    arme Ayra:(
    maar aan de ene kant wel haar eiGen schuld..
    ik hoop dat het noG Goed komt tussen Bill & haar:)

    snel verderr(A)
    xxx

    1 decennium geleden
  • SmashIntoYou

    aagod, snelverderr<3

    1 decennium geleden
  • FAMExMONSTER

    Superr(H)

    Snel Verderr:D:D

    1 decennium geleden
  • Headhunterz

    VERDER <3

    Xx

    1 decennium geleden
  • ILoseYou

    snel verder!!
    Je schrijft echt super!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen