Vorige keer:
‘Wat heeft Bill gezegd daarstraks?’ vraag ik.
‘Niets, ik heb hem gevraagd mijn verhaal te laten doen en dat heb ik gedaan. Aangezien ik geen reactie kreeg, ben ik het afgetrapt. Weet je, hij moet het gewoon even verwerken. Ik bedoel maar, zijn vriendin heeft hem bedrogen met zijn bloedeigen tweelingbroer. Het is best wel logisch dat hij even over alles wilt nadenken’, zegt hij. Ik knik enkele keren. Mijn ogen worden nat en al snel rolt de eerste traan over mijn wang. Ik ga me niet inhouden, Tom mag me zwak zien. Het kan me zelfs allemaal niet meer schelen. Ik wil gewoon Bill terug. ‘Morgen gaan we naar huis en dan zien we wel verder, hè?’ Hoe hij ook probeert, hij kan me niet kalmeren, of sussen, of wat dan ook. Het enige wat ik nu wil, is Bill die binnenkomt en zegt dat hij me vergeeft. Dat hij me terug in zijn armen sluit en me kust. Dat hij zegt dat hij me graag ziet. Dat ik hem kon zeggen dat het me speet en dat ik hem voor altijd graag zal zien. In gedachten verzonken, zwijmel ik in op de bank.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Headhunterz

    Wooehh ik ga snel verder ;]
    En wat zijn valiezen? XD
    Xxx <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen