Vorige keer:
‘Arya, ga jij aan het raampje zitten?’ vraagt Tom me. Ik knik. Tom komt naast me zitten en daarnaast zit Bill. Heel de weg zit ik uit het raam te kijken. Zonder ook maar iets tegen hun gezegd te hebben of mij ook maar een moment te hebben losgemaakt. Er wordt gevraagd om onze vast te maken, omdat we gaan landen. Tom en Bill hebben af en toe wat tegen elkaar gezegd, maar niet om te zeggen dat ze heuse conversaties hebben staan voeren. Tom heeft dan ook het grootste deel van de rit liggen slapen. Wanneer we geland zijn, stappen we af. Wachten we binnen om onze bagage en keren dan met een taxi terug naar huis. Onderweg is het ook maar stilletjes. Eens thuis ploffen ze uitgeput in de zetel en zetten direct de televisie aan. Ik neem direct mijn valies mee naar boven en ga naar de logeerkamer. Eigenlijk weet ik niet of het wel zo een goed idee is dat ik blijf. Wat kan ik hier eigenlijk doen? Binnenkort moeten zij terug naar de studio en zit ik hier maar. Ik hoor hier niet te zijn. Als ze terug op tour gaan, dán moet ik er zijn. Nu niet. Ze hebben me niet nodig.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen