Vorige keer:
‘Kindje toch’, sust ze. Ik laat me door haar troosten en geef dan Mario een knuffel. Hij is nu eenmaal mijn vader. Ook al is het niet officieel. Ze begroeten Bill nog en babbelen nog even. Aangezien Mario niet in de file wilt staan, wilt hij redelijk snel vertrekken, dus moet ik afscheid nemen. Ik geef Tom een stevige knuffel en een kus op zijn wang, bij Bill gaat het allemaal iets moeilijker. Als ik voor hem sta, steek ik mijn hand uit, maar blijkbaar vind hij dat niet genoeg. Hij neemt me vast en knuffelt me eens goed. Ik had zijn reactie niet verwacht, maar ik ben toch blij dat dit gebeurt. Ik snuif nog eens goed zijn geur op en ga dan samen met mam en Mario het huis uit. Mario heeft mijn valies in de koffer van de auto gelegd en is – net zoals mam – in de auto gaan zitten. Bill en Tom zwaaien me uit en ik zie hoe Bill even later in tranen uitbarst en Tom hem opvangt. Ze gaan terug naar binnen. Het is niet leuk om dit als laatste te zien. Een huilende Bill. Ik zucht en draai me terug naar voren. Nu moet ik thuis nog alles gaan uitleggen aan mam.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Headhunterz

    Supah <3
    Ik ga snel verder ;]
    xx

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    Superr:D!
    snel verderr(A)
    xxx

    1 decennium geleden
  • Conclusions

    Dat zou mijn moeder niet zo opvatten xD

    En dat zou ik trouwens nooit tegen mijn moeder zeggen, he :'')

    Nouja, verder graag <3

    Groetjes Daantje (H)(K)

    1 decennium geleden
  • FollowDreams

    snel verder


    x

    1 decennium geleden
  • FAMExMONSTER

    Snel Verderr..:D(H)

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen