Je gaat een karakter maken waaruit je al je opdrachten gaat schrijven. De opdrachten zullen gaan over dingen die je karakter beleeft in de fictieve wereld.

Naam


Deborah "Deb" Harper.

Leeftijd
Deb is 19 jaar oud.

Uiterlijk
Deborah is een zwarte vrouw met de volle lippen
die zwarte mensen typeren. Ook de typische krul
in haar haren verwijst naar haar roots. Doordat
haar vader blank is en haar moeder zwart, is haar
huidskleur een combinatie daarvan geworden.
De meeste mensen zien haar als 'zwart', terwijl het
eigenlijk een zachtere kleurtint is. Debs donker-
bruine ogen staan vaak onzeker, hoewel haar blik
je vertelt dat ze het vriendelijkste meisje is dat je ooit
zult tegenkomen. Met haar 1 meter 71 heeft Deb
een doorsnee lengte. Wat kleding betreft, houdt ze
zich graag aan een simpele outfit, een casual look.
Pulls zoals zichtbaar op de foto zijn haar absolute
favoriet, al houdt ze er ook van zich netjes te kleden
als de gelegenheid zich daartoe leent (bijvoorbeeld als
ze uitgaat).

Innerlijk
Zoals reeds vermeld bij het kopje 'uiterlijk', straalt Deborahs blik uit dat ze vriendelijk is. Ze staat altijd klaar om mensen te helpen, zeker als ze iemand kan opvrolijken die zich slecht voelt. De eigenschap waar ze het meest trots op is, is haar vaardigheid om mensen altijd beter te laten voelen, om hen weer levenslust te geven. Dat talent heeft ze ontwikkeld als gevolg van haar zware jeugd. Na het verlies van haar beide grootouders op achtjarige leeftijd en drie jaar later het onverwacht vertrek van haar vader, moest ze een manier vinden om er zelf weer bovenop te komen.
Deborah is echter geen gemakkelijke vrouw. Ze vindt het leuk als andere mensen open zijn, maar zelf is ze een erg gesloten persoon. Ze vertrouwt niet snel mensen, uit schrik dat ze haar toch maar teleurstellen. Daarom kan ze goed haar mannetje staan. Dat is een eigenschap waar ze zelf trots op is. Haar onzekerheid ziet ze als haar meest negatieve karaktertrek. Ze toont zich in het openbaar als een autonome en sterke vrouw, maar als puntje bij paaltje komt, neemt haar onzekere kant de bovenhand. In tegenstrijd met die onzekerheid staat haar nieuwsgierigheid. Deb is een vrouw die graag alles over alles weet. Hoewel ze erg voorzichtig is door haar argwaan tegenover alles en iedereen, neemt ze af en toe wel risico's om zo meer kennis te vergaren over iets.

Perspectief en tijd
Ik ga voor een ik-perspectief in de tegenwoordige tijd.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen