Vorige keer:
De volgende morgen ga ik met de trein terug naar Duitsland. Ik heb een tweede koffer gekocht en daar al mijn nieuwe spullen ingestopt. En nu loop ik hier dus rond met twee valiezen en een handtas. Op de trein ga ik gemakkelijk zitten en luister naar mijn muziek. Bill weet niet dat ik kom. Het moet dus een soort van verrassing voorstellen. Na al die uren in de trein en twee keer te hebben overgestapt, kom ik aan in Magdeburg. Hier neem ik een taxi, zo naar hun huis. Dat gaat sneller dan met de bus. Na zo’n twintig minuutjes kom ik aan. Ik stap uit en zie dat de taxichauffeur hetzelfde doet. Hij haalt mijn valiezen uit de koffer van zijn auto en zet ze op het voetpad. Ik betaal hem en neem dan mijn valiezen. Ik ga ermee naar de voordeur en open die. Ik heb namelijk nog steeds de sleutel van hun voordeur. Ik ga naar binnen en laat mijn koffers in de gang staan. Eerst drinken. Ik ga door naar de keuken en schenk een glas water in. Enkele voetstappen klinken achter mij, die abrupt ophouden.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • SmashIntoYou

    oela, snelverder jij (:

    1 decennium geleden
  • Headhunterz

    Verderrrr! <33
    Xxx

    1 decennium geleden
  • FAMExMONSTER

    Oehh Super..(H)


    Snel Verderr:D

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    Superr:D!
    snel verderrr(A)!
    ik ben bliJ dat Bill het weer Goed wil maken..
    en ik ben heeel benieuwd wat hiJ erop Gaat zeGGen..!!

    duss snel verderrr:D!
    xxx

    1 decennium geleden
  • ILoseYou

    SUPER!!
    Snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen