MARLEY EMILIA EDWARDS
— SURVIVOR



Naam Marley Emilia Edwards

Bijnaam Mar, of Edwards.

Leeftijd 24 jaar, geboren op 25 december.

Innerlijk
Reageert kalm op stress-situaties, koel, onverstoorbaar, introvert, voorkeur aan alleen werken, gesloten, loner, bevind zich graag in een situatie met weinig prikkels, doeltreffend, praktisch, volhardend, competitief, onafhankelijk, soms gezien als vijandig en egoïstisch, houdt taakeisen en persoonlijke behoeften in balans, ambitieus, sceptisch en spontaan.

Uiterlijk [FC: Ashley Moore]
Haar — Haar krullen hebben een donkerbruine kleur. Het zit vaak in een knot, hoge staart of vlecht.
Oogkleur — Marley's ogen hebben een bruine tint.
Lengte — 172 centimeters lang
Kleding apocalyps — Ze draagt vooral haar donkergrijze sweater met een zwarte tank top eronder, zwarte broek en boots als schoenen. Ook draagt ze een rugtas met al haar benodigdheden (zie extra).

Extra
Werk — Marley was werkloos.
Wapens — Onder andere een honkbal knuppel met spikes, jachtmessen, jachtgeweer en een handgun.
Rugzak inhoud — een first aid kit, een map, kleding, wapens, aansteker, zaklamp, glowsticks, waterfles, eten, ...
Likes — Food, her weapons, fighting, killing zombies, music, fire, books, nature.
Dislikes — Thunderstorms, zombies, liars, nagging, the cold, pests, rain.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen