Foto bij Agent Holemen: Ring of Fire [Part 2]

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • GossipGirl21

    Mooi geschreven.

    5 jaar geleden
  • Snakey_Crowley

    Ik gaapte en fronste. Ik had een nogal vreemde droom gehad, iets met een blonde man met een malle hoed op uit een blauwe doos en iemand die uit een ander universum kwam.

    DOOO WEEE DOOOOO

    7 jaar geleden
  • Snakey_Crowley

    Een maand later ontwaakte Rebecka uit haar powernap. Toen zag ze de miljoenen berichten van Skops (Dude stop changing your fricking name) over dat ze moest reageren. Hierop dacht ze "UGH"
    1e reactie op het hoofdstuk:
    "GIMME ME MORE"

    2e reactie, Verwijzingen:
    -

    'Waarschijnlijk ergens in een donker hoekje in de figuurlijke kast,'

    This reminds me of something, not sure what. Yet.

    -
    Waarschij 'In Troy. Twee uur vanaf hier.' Zijn blik ging even naar de boodschappentas en de taart en werd toen iets gepijnigd. Hij zou nog even moeten wachten.
    Ik haalde een wenkbrauw op. 'Serieus? Troje? Hebben we een paard nodig om binnen te komen?'
    Castiel fronste. 'Ik denk niet dat dat nodig is.'
    'Maar anders gaat het tien jaar duren voordat we eindelijk binnen komen.'nlijk ergens in een donker hoekje in de figuurlijke kast[

    -YASSSSS. THE GREEKS. ACHILLES, ODYSSEUS, FIGHTING

    -
    'Alohomora?'

    BOMBARDA

    -
    'The game is on.'

    Sherlock. Duh

    -
    Shall we play a game?'

    WAR GAMES. Of the verwijzing naar WarGames in CA: The Winter Soldier

    -
    'Ik ben mijn schoen verloren.'

    SAMMIE!!!!

    -
    'Never gonna give you up, never gonna let you down...'

    I HATE YOU. AND I HATE YOU, RICK ASTLEY

    -
    DON'T BLINK.

    DON'T EVEN BLINK, BLINK AND YOU'RE DEAD. THEY'RE FAST, FASTER THAN YOU BELIEVE. DON'T TURN YOUR BACK, DON'T LOOK AWAY AND DON'T BLINK. GOOD LUCK.

    -en dan heb je nog een paar supernatural verwijzingen, maar ik ben te lui om die ook op te schrijven.

    3e Reactie:
    -I'M A DEMON. FUCK YOU BITCHES. MWUHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    4e Reactie:
    'Als je dat ding niet onmiddellijk aan me geeft,' zei Crowley, 'laat ik ze aanvallen.'
    'Wat slim van je, maar ik heb daar niet zoveel zin in.' Ik zette de diadeem op mijn hoofd.
    Om eerlijk te zijn voelde ik niet zoveel verschil. Misschien iets meer macht. Ik knipte met mijn vingers en de demonen buiten stonden opeens in vuur en vlam. Er was nu een ring van vuur om ons heen.
    Ik keek Crowley aan en zag in de weerspiegeling van zijn ogen dat ik licht gaf. 'De rollen zijn omgekeerd.'
    Waarschijnlijk kwam in hem nu een shit-gevoel op.

    SHOTS FIRED AT YOU CROWLEY. I like this. I like this so much i can't stop laughing and I can't stop not breathing... fuck...

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen