Inazuma Japan: Yamato Nakishura DataDrain565
Commentaar:
Verhaallijn (30 punten): 29
Je bent deze keer echt heel origineel geweest, wauw! Je hebt een hele eigen draai gegeven aan de opdrachten, en je er toch aan weten te houden. Dit is echt heel knap. De existential crisis is echt heel erg goed, en ook heel mooi uitgebreid. Het is duidelijk te zien dat je hier goed in bent.
Interpunctie & Spelling (20 punten): 19
Bijna geen fouten meer, goed bezig!
Zinsconstructie (5 punten): 3
Jammer genoeg was de zinsconstructie deze keer weer iets minder, jammer. Dit is een verbeterpunt!
Sfeer (10 punten): 9
Bij de sfeer zie ik niet echt vooruitgang, maar het is ook zeker niet achteruit gegaan, dus je mag best trots zijn hierop. Je hebt gewoon een hele mooie sfeer neergezet.
Lengte (5 punten): 5
Ook deze keer weer goed gedaan!
Kwaliteit. (10 punten): 8
Je tekst was, op een paar kleine dingetjes na, helemaal goed.
Totaalindruk (20 punten): 18
Dit geeft 91 punten
Cijfer: 9,1! Gefeliciteerd!

Orpheus: Aurélia di Angelo Chlorisse
Commentaar:
Verhaallijn (30 punten): 30
Het ontwijken van mijn opdrachten en te laat komen, je grote talenten. Je zou er cursussen in moeten gaan geven. Je bent ook deze keer heel erg origineel geweest, super! Het is duidelijk dat je hier al je randomheid in stopt, en dat doe je op een hele goede, hilarische manier. Super!
Interpunctie & Spelling (20 punten): 20
Ik heb niets kunnen vinden. Heel erg goed gedaan!
Zinsconstructie (5 punten): 4
Je hebt weer hele mooie zinnen. Je bent hier echt heel goed in. Vooral zo door gaan zou ik dus zeggen!
Sfeer (10 punten): 9
Ook deze keer was de sfeer weer super. Je weet Auri's gevoelens heel erg mooi neer te zetten en telkens weer een mooi beeld van de situatie te schetsen. Fantastisch!
Lengte (5 punten): 5
Super! En nee, 9K is niet kort...
Kwaliteit. (10 punten): 8
Ook deze keer heb ik hier weinig op aan te merken. Je bent gewoon heel goed bezig!
Totaalindruk (20 punten): 18
- 2 punten omdat je te laat was. Alweer.
Dit geeft 92 punten
Cijfer: 9,2! Gefeliciteerd!

Unicorn: Beau Eagle Opperbibbsie
Commentaar:
Verhaallijn (30 punten): 28
In een woord: wauw. Wat ben jij vooruit gegaan, zeg! Je laat weer de opdrachten mooi doorlopen en het einde was deze keer echt heel goed. Je bent heel erg origineel en creatief geweest, goed gedaan! De manier waarop de nachtmerrie herhaalt is echt heel goed. Je mag heel trots op jezelf zijn!
Interpunctie & Spelling (20 punten): 19
Ook hier zie ik grote verbetering. Ik heb maar een paar hele kleine foutjes weten te ontdekken. Super!
Zinsconstructie (5 punten): 5
Je hebt mooie, goed geformuleerde zinnen. Zeker als ik je eerste inzending met deze vergelijk, valt het op. Je bent echt vooruit gegaan en je mag trots op jezelf zijn!
Sfeer (10 punten): 8
De sfeer was deze keer goed. Beau toont genoeg emotie en heeft geen onlogische stemmingswisselingen. Hierdoor zet je een mooie sfeer neer. Goedzo!
Lengte (5 punten): 4
Super! Het was lekker lang, maar niet langdradig. Goed gedaan, zeker voor iemand die op het laatste moment nog een hoop moest doen.
Kwaliteit. (10 punten): 9
Je hebt een hele goede tekst neergezet. Overal is verbetering te merken, je bent super bezig! Ga vooral zo door!
Totaalindruk (20 punten): 18
-2 punten omdat je te laat was
Dit geeft 89 punten
Cijfer: 8,9! Gefeliciteerd!


Oh, wat ligt het weer dicht bij elkaar! Het was echt heel erg spannend...
Opperbibbsie, je mag echt heel erg trots zijn op wat je bereikt hebt deze wedstrijd. Je bent heel erg vooruit gegaan, en het scheelde zó enorm weinig... (Ik voel me zelfs een beetje schuldig voor de aftrek... best wel heel erg schuldig...) Je bent echt op de goede weg en je moet vooral doorgaan met schrijven, want je doet het super! Ik ben trots op je.

Reageer (2)

  • Opperbibbsie

    Oh dank je!
    (K)

    Je hoeft je niet schuldig te voelen, hoor! Want nu ik weet dat als ik geen aftrek had gekregen een 9,1 had, dan.... WoW! Het is me nog niet eens een keer gelukt om boven de 8,5 te halen zonder bonus en nu heb ik dat wel zelfs met aftrek! En over die zinsconstructie ben ik ook erg blij, dat was mijn belangrijkste verbeterpunt! En dat is nu gelukt!
    (hoera)

    7 jaar geleden
  • Duendes

    Het ontwijken van mijn opdrachten en te laat komen, je grote talenten. Je zou er cursussen in moeten gaan geven.

    Je zou eens moeten weten wat ik in mijn vrije *kuch* uitstellende *kuch* tijd doe! Ik doe zo hard mogelijk mijn best om jouw opdrachten te ontwijken hahah :')
    Ooeehh de scores liggen echt heel heel dicht bij elkaar deze keer :00

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen