Foto bij 1.

Draco staat in zijn huis voor de spiegel, zijn haar te kamen. Draco ziet zijn vader binnen komen om te praten over Zweinstein, dat hij in Zwadderich moet anders word hij onterft. Draco maakt zich geen zorgen over dat hij niet in Zwadderich komt zijn hele familie zat in Zwadderich behalve Sirius Zwarts maar die is niet echt van mijn vaders kant.´ Morgen is een belangrijke dag´: begint Lucius Malfidus.' Iedereen van de familie Malfidus is alleen maar in Zwadderich gekomen en niemand heeft dat verbroken, dus wees niet de eerste.' En Lucius loopt de kamer uit. Draco kijkt weer naar zijn spiegelbeeld.' Oké Draco dit is niet moeilijk gewoon in Zwadderich komen meer niet, dat is niet zo moeilijk.' Draco roept Dobby dat hij zijn koffer in moet pakken. Draco schopt nog een keer Dobby als hij het te langzaam doet. Na een uur was Dobby eindelijk klaar en Dobby liep met een paar blauwe plekken naar buiten. Toen Dobby weg was voelde Draco zig schuldig maar dat kan toch niet hij is een huiself meer niet.' DRACO ETEN': schreeuwde Lucius van beneden. Draco wilde naar benden rennen alleen zag de reling van trap. Draco ging op de reling zit en zetten zich af, Draco had dit geweldige gevoel nooit gevoeld. Toen hij benenden kwam knalde hij vol op de grond voor de voeten van zijn vader. Lucius kijkt met een verachte blik naar zijn zoon. Draco staat snel op en loopt naar de eetkamer. Zijn moeder zit al aan tafel en Dobby is alles nog aan het neer zetten. Tijdens het eten is het stil Draco is niet andere gewend ze zeggen nooit wat tijdens het eten. Als Draco het eten heeft overleefd gaat hij naar de woonkamer. In de woonkamer staan een paar leren stoelen en een boekenkast. Lucius vind tv of dreuzels spullen verschrikkelijk om in huis te hebben net zoals een tv. Draco kijkt de kamer rond om wat te vinden om te lezen, hij ziet de krant van vandaag liggen dus die begint hij maar te lezen.
Een uur later verscheen Dobby in de deuropening.'Meester Draco u moet naar bed van u vader'. Draco staat op en loopt naar zijn kamer, normaal doet Draco het niet maar nu op één of andere manier wel het voelt gewoon goed. Als Draco helemaal klaar is om zijn bed in te duiken komt zijn moeder binnen.' Draco laat je vader je niet bang maken voor als je niet in Zwaderich komt'. Draco knikte alleen maar meer niet. Zijn moeder geeft nog een kus op zijn voorhoofd en doet het licht uit. Draco denkt nog even aan dat hij morgen eindelijk naar Zweinstein gaat, hij draait zich om in zijn bed en valt in een diepe slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen