Ten eerste wil ik me verontschuldigen dat ik zo'n verschrikkelijk persoon ben Dat ik dit apart neerzet. Sorryyyy....

Ten tweede wil ik zeggen dat ongeacht je wint of niet, of je je nou bent afgevallen of je je hebt uitgeschreven, je altijd je verhaal af mag schrijven. Stuur het me dan wel door hè! Ik wil het maar wat graag lezen!

Ten derde wil ik zeggen dat we nu wel genoeg gekletst hebben... op naar de eindstand!

Inazuma Japan: Yamato Nakishura DataDrain565

Totaalindruk (20 punten): 18
Dit geeft 93 punten
Cijfer: 9,3


Orpheus: Aurélia di Angelo Chlorisse
Totaalindruk (20 punten): 19
Dit geeft 94 punten
Cijfer: 9,4


En daarmee komt deze wedstrijd ten einde. Ten eerste wil ik jullie graag bedanken voor jullie inzet, omdat jullie elke keer weer iets fantastisch wisten te leveren, hoe hoog de druk ook was. Jullie zijn gegroeid en vooruit gegaan, hebben jullie sterke en eventuele zwakkere punten gevonden. En dat geldt niet alleen voor onze twee geweldige finalisten, maar voor jullie allemaal.
DataDrain565, je hebt het echt super gedaan. Het is echt niet zo dat je niet vooruit bent gegaan, of dat het niet goed is, want dat is het zeker wel. Heel goed zelfs. Jij was telkens de eerste die iets inleverde -iets waar ikzelf heel blij mee was en waar anderen een voorbeeld aan kunnen nemen- en je wist ook nog eens een fantastisch verhaal neer te zetten. Je zinsbouw wordt steeds beter en ik zie ook een groei in je creativiteit. Vooral niet opgeven dus! Blijven schrijven, want alleen zo kom je vooruit. En bovendien zou ik je verhalen niet graag willen missen. Ik heb van Yamato genoten, net als van jouw fantastische inzendingen over het algemeen. Hiervoor, heel erg bedankt.
Chlorisse, ten eerste wil ik kwijt dat je echt moet leren plannen, meid, want dit is misschien wel je grootste zwakte. Was je twee minuten later geweest, had de aftrek ervoor gezorgd dat DataDrain565 dit gewonnen had, zo close was het. Verder ben je zo'n beetje het creatiefste (en meest gestoorde) kind dat ik ken. Echt, ik vraag me regelmatig af hoe je hettoch verzonnen krijgt. Knap gedaan. Ga vooral zo door, blijf schrijven, groei door. Want ik geloof dat er geen bovengrens bestaat wat talent betreft, en je dus altijd nog iets beter kan worden. En ga nu maar weer heel snel je to-do-list afwerken.
Jullie hebben het allebei fantastisch gegaan en jullie zijn allebei onwijs veel vooruit gegaan. Jullie mogen allebei trots op jezelf zijn. En niet alleen de finale . Het verschil was echt minimaal, wat maar weer bewijst hoe erg jullie aan elkaar gewaagd zijn.
Goed gedaan, allemaal. Blijf vooral schrijven en geef nooit op!
Jullie (verschrikkelijke -#SorryNotSorry-) wedstrijdleidster,
Sam

Reageer (3)

  • Amberfoster

    Maaree wie is nu de winnaar

    7 jaar geleden
  • Duendes

    Goede speech (Y)
    en ja, ik weet dat ik moet leren plannen... ooit xD
    Nou, je was wel een goede, verschrikkelijke wedstrijdleider hoor! Vooral hoe snel je nakeek, super!

    7 jaar geleden
  • Duendes

    duse dat doe ik morgen.

    Moet ik een to-do-list voor je maken? xD
    Gosh... so close...

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen