Foto bij Voor het avontuur....

Dit is nog even wat er in het kamp gebeurde: Grijspoot zag er redelijk plat uit en daarom dacht Blauwster: "Al we hem nu eens Platpoot noemen!" Nog geen twee seconden later had Grijspoot zoveel muizen op dat ze hem beter Ballonpoot zouden noemen, maar ja, die prehistorische katten kennen dat niet!

Vetkwabje liep langzaam -Wat heel snel is voor zo' n dikke kat- weg. Waar zou hij de nacht doorbrengen? Waarschijnlijk wist iedereen al lang wie de moordenaar was. Een normale kat zou zich toen verstoppen, maar hij profiteerde daar van. Nu hij een goed dreigement had, zouden ze alles doen wat hij vroeg. Hij kwam dan ook aangestapt als een koning die net een grote oorlog had gewonnen. Vlekje 2 (Er waren verschillende tweebenen die hun kat zo noemden) kwam op hem afgerend. "Dat jij hier nog terug durft te komen! Ik vermoord jou!" "Nee", zei hij kalm. "Ik vermoord jou als jij mij niet onmiddellijk jou maaltje brengt! Ik heb honger! Vlekje2 haastte zich weg en kwam terug met zijn etensbakje. Vetkwabje vrat het leeg en bulderde: "meer!" Na een paar uren behandelde hij heel de buurt als zijn slaven. Hij had dus ook al een bed voor de nacht. Voorlopig zat hij goed! Het zou een vermoeiende dag worden morgen. :Y)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen