Foto bij Gaara

"Sasuke ..." zuchtte terwijl Sakura Shikamaru bleek werdt. "Gaara-san is de Kazekage, toon een beetje respect.""Hij probeerde de village te verwoeste en iedereen te vermoorden"zei Sasuke, het leek net alsof hij dood wou. "Hij moet gevangen zijn dood zijn en wat wordt hij de kazekage Fools.Naruto begreep waarom sasuke zo deed hij was helemaal alleen net als gaara en hij zoekt gewoon mensen om ze aftekraken en daardoor beter te voelen. Naruto begrepen dat. Maar nog steeds werdt hij zo boos dat hij sasuke wou slaan. Het was het zelfde als vroeger."You bastard, "Siste hij, terwijl hij meteen opstond. Hij wou dot hij langer was dan sasuke en niet even lng. 'Je weet niets over Gaara en wat hij heeft meegemaakt. Je bent gewoon iritant, bitter als altijd! "Ze waren allemaal stil en staarde naar hun met grooten terwijl sasuke hem gemeen aan keek. Zijn ogen werden kleiner maar hij was diep aan het nadenken. "Er is iets ... dat ik aan je herken'zei hij langzaam.Oh, shit.Toen stond gaara op waardoor iederen bang werdt zijn coole groene ogen keken naar sasuke die hulpeloos terug keek. "Als dit Konoha's respect is vindt k dat jullie er wel wat aan kunnen doen" zei Gaara rustig waardoor iedereen bevroor. Hij pakte zijn gourd en liep weg.Naruto liep rustig achter hem aan.Hij had het gevoel dat Gaara niet blij was met hoe naruto reageerde op sasuke en toen ze buiten waren, wist hij het zeker gaara negeerde hem, en hij ging rustig onder een boom zitten mediteren. Naruto trok een zielig gezicht en ging naast gaara staan terwijl hij rustig naar gaara keek. "Gaara ...?"

Reageer (3)

  • Noona

    verder (yeah)

    1 decennium geleden
  • kjaartje

    verder asjeblieft :)

    Xx kia (H)

    1 decennium geleden
  • PrincessDidi

    oooeh!! verder!!
    xx(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen