Foto bij 126.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Fioree

    Nooooooooooooooooo :@
    JAMES IK DOE JE WAT!!

    6 jaar geleden
  • DieEneSaar

    Klote James! Waar is de tijd gebleven dat je Britta persé wilde hebben... Waar is de tijd dat je elke Slytherin haatte... Waar is de tijd dat je haar wilde beschermen.... De liefde van je leven, Britta..... En niet Cecilia gvd James je hebt echt geen smaak, ze is een trut en wat heeft zij wel wat B niet heeft?

    6 jaar geleden
    • Chantilly

      Hmm.. Als we dat toch eens wisten..

      6 jaar geleden
  • Magicsongzz

    Dit is niet oke!

    6 jaar geleden
    • Chantilly

      Helemaal mee eens!

      6 jaar geleden
  • scarletwitch

    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK! JAMES SIRIUS POTTER EN NU GA JE ONMIDDELLIJK JEZELF VERKLAREN ANDERS SLA IK JE OP JE TERINGBEK! JIJ ARROGANTE KLOOTZAKKERIGE KLOOTZAK! HEB JE DAN NIET DOOR DAT BRITTA ZO IN LOVE IS?! BEN JE ECHT ZO BLIND?! CECILIA IS EEN STOMME BITCH DIE ALLES VAN BRITTA AF WIL PAKKEN EN DAT ZOU JE TOCH ECHT IN MOETEN ZIEN! JAMILIA IS GEEN SHIP HET MAG NIET HET MAG NIET HET KAN GEWOON NIET!
    BRITTA VERANDER IN CECILIA EN ZORG ERVOOR DAT JAMES ZICH DOODSCHRIKT ALS DE ENE CECILIA FUCKING KWAAD TEGEN HEM DOET EN DIE ANDERE HELEMAAL SLIJMERIG! AAAAAAAAAAAAH!
    DIT KAN TOCH NIET?! WAAR IS MIJN BRIMES?! WAAR IS MIJN SCORPANNA?!
    kut ik ben echt heel kwaad nu. James krijgt zijn verdiende loon toch wel?

    6 jaar geleden
    • Chantilly

      Ik verklap niets, maar het komt goed. Uiteindelijk komt alles goed (A)

      6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen