opeens hoorde ik het geluid van daverende hoeven en het gehinnik van een paard. Nog geen tel later werd er ergens achter mij een pijl afgeschoten. Het monster gaf een laatste brul, en viel neer. Zijn arm viel precies op de plek waar mijn been 3 seconden geleden nog lag. ik wou me omdraaien om mijn redder te bedanken, maar halverwege mijn zin werd ik van achter gegrepen. Het laatste wat ik me nog kon herinneren was dat ik een scherpe prik voelde, en dat daarna alles zwart werd. wat daartussenin gebeurde weet ik niet meer. Ik werd wakker, ik voelde me misselijk, ik zag wazig, en ik hoorde mensen fluisteren. Toen ik weer een beetje scherper begon te zien, kon ik een paar silhouetten onderscheiden. drie meisjes en 1 jongen. Ik dacht even dat ik gek was geworden. De man had een haak als hand. Ik hoorde ze praten over een plaatsje genaamd "storybrooke", over speciale bonen en over een jongen genaamd Henry. Shit, ze merkten dat ik wakker was. Ik deed mijn ogen dicht en deed alsof ik sliep. Het werkte niet. De chinees achtige vrouw kwam mijn richting uit. Op dat moment dacht ik aan alles wat me dierbaar was. Een vrouw met wat langer blond haar drukte een mes tegen mijn keel aan. een andere vrouw begon mij een vraag te stellen: "Wat doe jij hier? " Ik hield me sterk en gaf geen antwoord. Het mes drong zich die mijn keel in. De vrouw zei: "we vragen het nog een keer, anders krijgen we die informatie er wel op eenandere manier uit."

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen