Foto bij Laleah || Leah || 26

We will lift you up




About me
Mijn naam is Leah. Ik ben 26 jaar en ik afgestudeerd als dierenartsassistente. Ik ben altijd bereid mensen uit de brand te helpen en ben vergevingsgezind. Ik heb me als vertrouwenspersoon aangemeld omdat het voor mij erg belangrijk is om mensen een luisterend oor te bieden, omdat ik weet hoe het voelt om niemand te hebben die wil luisteren of niemand die steun wil bieden. Er zijn veel te veel mensen die lijden in stilte. Niet omdat ze er niet naar verlangen om uit te reiken naar iemand, maar omdat ze dat hebben geprobeerd en er achter zijn gekomen dat niemand het iets kan schelen. En dat is verschrikkelijk. Hedendaags luisteren mensen te weinig. Ze luisteren niet echt. Het is om deze reden dat ik me hiervoor heb aangemeld.



Wat kan ik jullie bieden
- pesterijen, zowel mentaal als fysiek.
- zelfbeschadiging
- zelfmoordgedachten / pogingen
- verliezen van vrienden (zelfmoord en verlaten)
- liefde
- misbruik (mentaal)
- ADHD
- Dyslexie en Dyscalculie
- Eenzaamheid
- Verlatingsangst en bindingsangst
- vriendschappen (gebroken of problemen)
Ik kan heel veel hebben.


Bereikbaarheid
Ik ben sowieso dagelijks online op Quizlet, maar ik wil graag de mogelijkheid stellen om op elk moment dat ik vrij ben een gesprekje aan te gaan. Daarom wil ik ook zeker graag mijn Facebook, Hangouts en Skype voor jullie openzetten, zo kan iedereen me bereiken op de manier die hij of zij wil.


Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen